Aviseringar
Rensa alla

Hyllningstråd till Stekaren


Ämnesstartare

Johansson: Synd, men vem vet han kanske kommer tillbaka med en ny användare?

ja, jag hoppas det. Vet inte hur länge forumet kommer att leva utan sin alfahanne :/.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Johansson:

Exakt det är sant han är lite äldre än mrman tror jag också. Och han har haft med många olika brudar att göra. Så det blir svårt att hitta en kille som honom. Synd, men vem vet han kanske kommer tillbaka med en ny användare?

Haha skiljer typ 2 månader mellan oss


   
SvaraCitera

Anura:

ja, jag hoppas det. Vet inte hur länge forumet kommer att leva utan sin alfahanne :/.

Exakt.. jag med. Hm bra fråga då har vi ingen att fråga en massa viktiga saker. Men han kommer nog tillbaka sen. Kanske när han har skaffat fru och har ännu bättre tips då. Who knows liksom?

mrman:

Haha skiljer typ 2 månader mellan oss

Hmm ahaa ojdå. Haha tar igen dom där orden jag skrev då. Var inte meningen! Njut utav färjan nu grabbar Glatt skålandeSkål


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Johansson: Exakt.. jag med. Hm bra fråga då har vi ingen att fråga en massa viktiga saker. Men han kommer nog tillbaka sen. Kanske när han har skaffat fru och har ännu bättre tips då. Who knows liksom?

när han har fru och allt, tror jag nog att jag har försvunnit från forumet :p För gammal då:P


   
SvaraCitera

Anura:

när han har fru och allt, tror jag nog att jag har försvunnit från forumet :p För gammal då:P

Jaså du tror det? :p Men va fan, så seg är han nog inte. Sant tyvärr man kan väl inte hänga här hur länge som helst. Kanske finns en gräns för det. Men kan vara kul att ha kvar användaren i alla fall så man kan logga in här när man är en gam gubbe och se vad man hade för problem när man var ung grabb. Vars går gränsen för att vara medlem här tror du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Johansson: Jaså du tror det? :p Men va fan, så seg är han nog inte. Sant tyvärr man kan väl inte hänga här hur länge som helst. Kanske finns en gräns för det. Men kan vara kul att ha kvar användaren i alla fall så man kan logga in här när man är en gam gubbe och se vad man hade för problem när man var ung grabb. Vars går gränsen för att vara medlem här tror du?

jag tror nog att jag kommer försvinna när jag är 25, max 26 :p Finner ingen direkt anledning att vara kvar här :p Kanske tidigare.. Nja. man har minnen ändå :p Han är ju bara 23. vet inte om han kommer att gifta sig bara sådär fort :p


   
SvaraCitera

Anura:

jag tror nog att jag kommer försvinna när jag är 25, max 26 :p Finner ingen direkt anledning att vara kvar här :p Kanske tidigare.. Nja. man har minnen ändå :p Han är ju bara 23. vet inte om han kommer att gifta sig bara sådär fort :p

Jaha max 26. Men då är det tur vi har några år kvar! Ah eh jo sant det är klart man har minnen men menar mer på inlägg och så vidare :p
Juste, ah men då har han på sig till 30 utan problem!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Johansson:

Jaha max 26. Men då är det tur vi har några år kvar! Ah eh jo sant det är klart man har minnen men menar mer på inlägg och så vidare :p
Juste, ah men då har han på sig till 30 utan problem!!

hur gammal är du då? Jag är 23 i år 🙂 Börjar känna mig lite gammal också. Men inte riktigt att jag behöver skaffa mig en fru bara för åldern :p


   
SvaraCitera

Anura:

hur gammal är du då? Jag är 23 i år 🙂 Börjar känna mig lite gammal också. Men inte riktigt att jag behöver skaffa mig en fru bara för åldern :p

Jag är 20.. men fyller 21 sen i år. Jasså? Nää så gammal är du inte:p du har ju typ på dig till 30 i alla fall utan stress 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Johansson:

Jag är 20.. men fyller 21 sen i år. Jasså? Nää så gammal är du inte:p du har ju typ på dig till 30 i alla fall utan stress 🙂

nä precis. men tiden går och de viktigaste under dessa siffror (ålder) är vad man gör i sina liv 🙂


   
SvaraCitera

Han var ju ambitiös i alla fall, det enda jag kan ge honom


   
SvaraCitera

Anura:

nä precis. men tiden går och de viktigaste under dessa siffror (ålder) är vad man gör i sina liv 🙂

Exakt, hmm hur du menar? Typ att man gör något som man själv gillar att hålla på med under åren eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Johansson:

Exakt, hmm hur du menar? Typ att man gör något som man själv gillar att hålla på med under åren eller?

precis 🙂 Istället för att tänka what if...


   
SvaraCitera

Anura:

precis 🙂 Istället för att tänka what if...

Ahh okej, jo det är sant 🙂 Hm men ibland i livet så ställer man nog ändå den frågan "what if?" Gissar jag på, om man har en period då man är nere eller liknade..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Johansson:

Ahh okej, jo det är sant 🙂 Hm men ibland i livet så ställer man nog ändå den frågan "what if?" Gissar jag på, om man har en period då man är nere eller liknade..

Precis. därför man skall leva så mycket man kan, man glömmer bort att tiden går fort och plötsligt är man äldre och äldre. och livet är oförutsägbart det med.


   
SvaraCitera