Aviseringar
Rensa alla

Hypnagogi


Ämnesstartare

Ja. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har hört korta ord och utrop i vaket tillstånd, fast en gång var det när jag hade lagt mig för att sova. Jag brukar höra vem som säger det dessutom, ofta någon av mina vänner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knak och brak:

Jag har haft så (fast syner) i flera år

Ja syner! [bigsmile] Eller det är ju inte så kul, men har haft så också.
Sedan jag flyttade från föräldrahemmet har det försvunnit. Lite kul eftersom jag nu bor i en ny lägenhet, mina föräldrars hem är ett riktigt gammalt hus med läskig vind. Spöhööööken?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

men när jag hör dessa röster vet jag att jag inom två tre minuter kommer somna.

Ja det är fett, de brukar komma efter att jag börjar tänka på jättekonstiga saker och bara "aha snart somnar jag" det är svårt att förklara men jag vet själv vad som är "konstigt", och när jag börjar tänka på det så vet jag att melatoninet har börjat funka och att jag kommer somna.

Det är ingen biggie, tror att det händer många men de tänker inte på det [y]

Edit: fast sen så har jag ju haft insomnia i större delen av mitt liv så man kanske inte ska ta mina sömnvanor som vad som är "vanligt"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kallprat:

Sedan jag flyttade från föräldrahemmet har det försvunnit.

Vad var det du såg där?

kallprat:

Spöhööööken?

[censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Ja det är fett, de brukar komma efter att jag börjar tänka på jättekonstiga saker och bara "aha snart somnar jag" det är svårt att förklara men jag vet själv vad som är "konstigt", och när jag börjar tänka på det så vet jag att melatoninet har börjat funka och att jag kommer somna.

Jag upplever samma sak varje gång jag ska sova. Det är som att jag är inne i en för-dröm, och om jag börjar tänka vanligt kommer jag ur det tillståndet. Det är oftast då jag hör röster.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ur haunted, or alone


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

krypningar i kroppen

Vad kan det ha för orsak?


   
SvaraCitera

Srbija:

Vad kan det ha för orsak?

Typ en miljon olika :p. Men om man ser saker, hör röster och är paranoid kan det vara en del av en psykos. Men bara allmänt krypningar vetefan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knak och brak:

Vad var det du såg där?

Suddiga människor. Ibland stod de utanför dörren, ibland i rummet. Hann bara se dem snabbt, aldrig at jag kunde stirra på dem en längre stund. Kände alltid rädsla och sorg när jag såg dem...[tard]
Men, tror att det bara är hjärnspöken och bearbetning av dagens händelser.
En gång drömde jag att jag såg en megastor svart panter gå genom vårt hus, uppför trappan och in i mitt rum. Precis när dem hoppade mot mig satte jag mig uppoch skrek. Såg den en millisekund i vaket tillstånd också. Det var scary. Men alltså, inte spöken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera