Aviseringar
Rensa alla

I dag är det sista dagen för att ansöka till vårterminen


manul:

Bara Uppsala?

Nej i Lund och Stockholm med, kommer knappast komma in i Lund men kommer in i Uppsala om det inte tokhöjer sig, stockholm är mest sista utvägen.


   
SvaraCitera

kachin:

Funderar på:

Läs allt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag anmälde mig till genus och fortsättningskurserna i spanska (över min döda kropp att jag går dem, dock, känner jag just nu). Och psykologprogrammet och socionomprogrammet. Och ett gäng filosofikurser. Allt på GU.

kachin:

Praktisk filosofi, grundkurs 30 hp

Jag anmälde mig också till denna!!! Kommer dock högst sannolikt inte gå den, men om, så lär du se min zombienuna varje dag.


   
SvaraCitera

jag vill också kunna ta roliga kurser


   
SvaraCitera
kachin

dvärgkastarn:

Läs allt!

kan bli svårt

Ögon i en plåthink:

Jag anmälde mig också till denna!!! Kommer dock högst sannolikt inte gå den, men om, så lär du se min zombienuna varje dag.

[party] du kommer kanske inte se mitt tryne heller, förhoppningsvis, då jag sökte isländska och latin före:

mina val
1. isländska
2. latin
3. praktisk filosofi
4. sociologi
5. marinbiologi
6. vinets ekonomiska och sociala historia
7. Göteborg genom tiderna


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Nej i Lund och Stockholm med, kommer knappast komma in i Lund men kommer in i Uppsala om det inte tokhöjer sig, stockholm är mest sista utvägen.

Aight. Sthlm borde ju kanske sjunka något med tanke på HSV:s kritik så förstår tanken med det som nödlösning.


   
SvaraCitera

ha r inte sökt nått.. men jag skulle vilja lära mig saker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

1. isländska

varför isländska


   
SvaraCitera

Konstvetenskap A (mitt valda biämne i programmet) pga Genusvetenskap B inte gick till våren baah.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Outro:

Konstvetenskap A (mitt valda biämne i programmet) pga Genusvetenskap B inte gick till våren baah.

Var pluggar du någonstans?


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Var pluggar du någonstans?

Uppsala!


   
SvaraCitera

Sökte psykologi, historia, religionskunskap, datavetenskap och biologi. Allt på distans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Outro:

Uppsala!

Jag har väl träffat dig på UM-träff i Göteborg... Du var jättefull men ändock sensibel och vettig. Eller är jag virrig och blandar ihop dig med någon annan.


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Jag har väl träffat dig på UM-träff i Göteborg... Du var jättefull men ändock sensibel och vettig. Eller är jag virrig och blandar ihop dig med någon annan.

Haha! Om du menar miniträffen i Slottsskogen i år så var det jag, ja. Är ytterst nöjd med det omdömet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Outro:

Är ytterst nöjd med det omdömet!

[party]


   
SvaraCitera