Aviseringar
Rensa alla

i den här tråden får man bara skriva saker som enbart e intressanta för en sj


Ämnesstartare

Cobrak: hmm

tror det är mer sannolikt att någon som får cocktail till ”some tail for my cock” har det som sin grej

men ok

jag är bara smart, krävs en viss brilljans för att ta delarna "cock " och "tail och göra dem till något vackert

edit: jaha du förstod inte????  https://www.urbandictionary.com/define.php?term=chasing%20tail

nu man får värsta sköna svepskälet elrrr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hyacint:

fortfarande varmt utan kläder SkadeglädjeRodnar

RodnarIcke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

drömmaaaar allting handlar om vååra dröööööömmmarrrr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

när vi drömmare slutat drömma har ni andra inga drömmar kva-ar Skadeglädje


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har fyra bananer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tony switchblade:
jag har fyra bananer

B1, B2, B3 och B4? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lav:

B1, B2, B3 och B4? 

you sunk my battle ship


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"humans have far more mental proccessing power than any species, but 98% of it goes to incorrectly understanding your own behaviors"


   
SvaraCitera

De e intressant hur lätt människor, typ i min ålder. Blir deprimerade eller tappar motivationen, får ångest o blir självmordsbenägna. Jag menar, när man ser flyktingar osv som har haft de värre. Vet inte varför vi e så bortskämda iblandTardig
Jag menar jag har också varit olycklig kär, men kom igen vafan e de jämfört me de i Indien och Afrika liksom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

widediaper:
De e intressant hur lätt människor, typ i min ålder. Blir deprimerade eller tappar motivationen, får ångest o blir självmordsbenägna. Jag menar, när man ser flyktingar osv som har haft de värre. Vet inte varför vi e så bortskämda iblandTardig

att kastas mellan olika känslor, negativa och positiva, kan på många sätt vara bättre än att leva i limbo


   
SvaraCitera

tony switchblade:

att kastas mellan olika känslor, negativa och positiva, kan på många sätt vara bättre än att leva i limbo

Va har de med saken o göraCool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

widediaper:

Va har de med saken o göraCool

lätt att tro att människor i tredje världen lever i ett helvete men de lever i en värld där saker och ting räknas på ett annat sätt, ett mål mat är det samma som lycka. vad finns det som gör oss lyckliga här? mest saker som gör oss nöjda som vi varierar med att vara missnöjda


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och känna en tomhet över att vi saknar ett vettigt sammanhang och att ingenting räknas


   
SvaraCitera

tony switchblade:

lätt att tro att människor i tredje världen lever i ett helvete men de lever i en värld där saker och ting räknas på ett annat sätt, ett mål mat är det samma som lycka. vad finns det som gör oss lyckliga här? mest saker som gör oss nöjda som vi varierar med att vara missnöjda

 Förstår att vi har olika värderingar osv men även om du jämför ungas psykiska hälsa i Sverige med andra i-länder är det inte samma sak. Psykisk hälsa bland unga är sämre i Sverige än i övringa Norden, förändringar på arbetsmarknaden har inneburit allt högre krav på utbildning och kompetens för att få ett arbete, föräldrars sätt att uppfostra sina barn har blivit mindre auktoritärt sedan 1980-talet. Det är så mycke som påverkar detta och inte bara det att "saker och ting räknas på ett annat sätt"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

widediaper: Förstår att vi har olika värderingar osv men även om du jämför ungas psykiska hälsa i Sverige med andra i-länder är det inte samma sak. Psykisk hälsa bland unga är sämre i Sverige än i övringa Norden, förändringar på arbetsmarknaden har inneburit allt högre krav på utbildning och kompetens för att få ett arbete, föräldrars sätt att uppfostra sina barn har blivit mindre auktoritärt sedan 1980-talet. Det är så mycke som påverkar detta och inte bara det att "saker och ting räknas på ett annat sätt"

ja, jag skrev bara lite ytligt om skillnaden mellan att bo i väst och i u-länder


   
SvaraCitera