Aviseringar
Rensa alla

i den här tråden får man bara skriva saker som enbart e intressanta för en sj

Ämnesstartare

PMR:

Lite som skitsnygga killar som är as. Men som får ligga för att de just är snygga och då kan ju badboy vara hett.

Gråter

SvaraCitera
Ämnesstartare

fan vad jag hatar rådande dynamik och vilket förakt jag känner för alla som aktivt deltar... det är ju inte så rättvist känner jag och jag vill förstå att jag borde tycka synd om istället, det kanske kommer med tiden, när jag inte längre blöder pga vad de gjort mot mig

när en man blir så ond han kan bli, är han en psykopat, och är medveten om att han är ond, att han fattar "dåliga" beslut som blir okej utifrån att han hatar världen, rätt rimlig logik om man tappat tron helt

en kvinna är fullständigt övertygad om att hon på riktigt är god, för hon begår sina övergrepp med tron att hon har rätt att göra vad hon vill för att hon är hon, helt fristående.

båda två är olika sorters ärlighet tror jag..börjar komma fram till hur den kvinnliga varianten ändå är ärlig... "för att kvinnor i grunden är fina" eller något sånt? jag som man(antar pga skäl att det är därför) kan acceptera det rent destruktiva.. men det blir sjukt på ett så mycket hemskare sett via det kvinnliga vansinnet än det manliga vansinnet, för det är liksom.. det är som kvicksand och fällor och salt i sår och så falskt.... det är som skillnaden mellan att stämma träff för duell och utkämpa den på lika villkor vs att ens vänner och familj förråder en 

hoppas kunna bolla liknande tankar med en kvinna en vacker dag, för känner av att det omvända perspektivet blir ganska lika också

SvaraCitera
Ämnesstartare

det manliga är också fullständigt vidrigt, någon som ska vara en beskyddare blir en tyrann

det är nog exakt samma faktiskt, men som man får jag då det jag behöver, nämligen "raka rör" och jag kan iaf kasta min kropp mot det och segra eller dö, ingen tortyr

SvaraCitera

SvaraCitera
Ämnesstartare

one-piece-7694149.jpg
one-piece-7694167.jpg
one-piece-7694173.jpg

SvaraCitera
Ämnesstartare

först ansåg jag mer att det är mammas fel att farsan dog men nu tycker jag mer att det är farsans fel, varför skulle han gifta sig med henne..? klart han blir alkis och cp i huvudet helt utan kärlek.. så .v.f.f egentligen är det ju nonsensinställning då allt beror på ngot i sin tur osvosv och det är synd om alla men det är så långt jag kommit som människa hittills på det konkreta planet

SvaraCitera
Ämnesstartare

nu ska jag iväg och låtsas att jag lever, var några månader sen faktiskt 🙂 o är nog början på att ej låtsas kan jag hoppas

SvaraCitera
PMR
 PMR

pelle_svanslös:

Gråter

Obs. Var ej relaterat till någon umare Tumme upp

utan ba generellt 

SvaraCitera
Ämnesstartare

http://vocaroo.com/i/s0dgvHZfP3qE

svårt att försöka få fram något irritabel

SvaraCitera
Ämnesstartare

http://vocaroo.com/i/s0KDwjn1FPUw

oj nu är det nästan någonting typ

SvaraCitera
Ämnesstartare

kan rekommendera att öva med barreklämma. mkt lättare att nå hela ackorden och få dem lite mer rena en bit ner på halsen pga kortare mellan banden och kräver ej lika mycket tryck på strängarna eller kraft i slagen. med all respekt och så vill jag poängtera. etc

SvaraCitera
Ämnesstartare

hm undrar varför jag inte tänkte på det

ZFKDwtV.gif

fint/bra tips ändå!!

SvaraCitera
Ämnesstartare

åker om 8h

äntligen kan jag sätta mig ner och se dum ut ordentligt

min välutarbetade plan:

1. åk nånstans
2. tycka att allt är jobbigt