Aviseringar
Rensa alla

i framtiden


mopsen:

jag fick tillbakam ycket mindre än vad jag gav. detta är varför jag ej blir kär.

kärlek ska man vara sparsam med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

Aaaah. Tycker asmånga är så nu. Typ du och jag o du.

är vi väl ej. nej, vi är ej sådana

Hakuna matata:

kärlek ska man vara sparsam med

iäm a fukcin bank


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

är vi väl ej. nej, vi är ej sådana

Jo skriver här på um när vi gjort något för att alla ska tänka, wow de gjorde så S:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För mig kan sånt bero på. Vissa grejer kan man vara glad över ifred, vissa saker vill man bara skrika ut till hela världen och till ingen för att man är så jävla lycklig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

Jo skriver här på um när vi gjort något för att alla ska tänka, wow de gjorde så S:

c00l st0ry, br0.

jag nämner långt ifrån allt jag varit med om. lioder i tystand. [blush]

KingGurka:

Vissa grejer kan man vara glad över ifred, vissa saker vill man bara skrika ut till hela världen och till ingen för att man är så jävla lycklig.

men det handlar om en eventuellt känsla av tomhet och okomplett... het om man ej berättar för alla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

c00l st0ry, br0.

jag nämner långt ifrån allt jag varit med om. lioder i tystand.

Jag rear ut min själ.


   
SvaraCitera

mopsen:

och när ska vi ha tid och göra det när man måste läfsa vad andra andra gör hela tiden?

Man lär sig ju f.ö en hel massa om sig själv genom att observera andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

Jag rear ut min själ.

du e som marilyn monre "Ungdomar.se is a place where they'll pay you a thousand dollars for a kiss and fifty cents for your soul"

(ändrat citatet lite)

Miceparade:

Man lär sig ju f.ö en hel massa om sig själv genom att observera andra.

men det finns miljöer som stärker en mer än att kyligt behöva läsa att andras liv är awesome, även då de ej må vara sanna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

du e som marilyn monre "Ungdomar.se is a place where they'll pay you a thousand dollars for a kiss and fifty cents for your soul"

Haha. Japp :S::S:S:s. Är gal1.


   
SvaraCitera

mopsen:

men det finns miljöer som stärker en mer än att kyligt behöva läsa att andras liv är awesome, även då de ej må vara sanna.

Beror väl eventuellt på hur man tolkar det som skrivs. Men jajo, det finns ju otaliga slags miljöer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

Haha. Japp :S::S:S:s. Är gal1.

duja

Miceparade:

Beror väl eventuellt på hur man tolkar det som skrivs. Men jajo, det finns ju otaliga slags miljöer.

det du pratar om är seriös inre frid. finns ej många som har det idag, hur ska vi kunna anta att den skapas iom den kommande materialismen?


   
SvaraCitera

mopsen:

det du pratar om är seriös inre frid

Nej jag pratar om erfarenhet och kunskap om sig själv. Det kan man ha olika mycket av.

mopsen:

hur ska vi kunna anta att den skapas iom den kommande materialismen?

Det vet jag inte, dock tror jag att det är något som är lite självkorrigerande och att vi själva kommer att tröttna på vissa sätt att vara och bete oss, och lämna plats för andra slags beteenden. Anledningen till varför så många av oss kan attentionwhora så mycket har väl en del att göra med vilken teknik vi har tillgång till och vilken kultur vi utvecklat i förhållande till den. Det är främst dessa förhållningssätt jag tror kommer att förändras. Men det återstår ju att se.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

duja

dumé


   
SvaraCitera