Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Ämnesstartare

Gomörron

SvaraCitera
Ämnesstartare

Älskar att sova 15-23Noooooot

SvaraCitera
time
 time

image_43.jpeg

SvaraCitera

Vilken matchande slips

SvaraCitera
blum
 blum

Hallå. Saknar UM lite, men de flesta gamla rävar är ju borta sen länge. Hade varit så himla kul att ha en återträff med folk från 06-08 typ, och höra vad det blev av allihop. 

SvaraCitera

blum:
Hallå. Saknar UM lite, men de flesta gamla rävar är ju borta sen länge. Hade varit så himla kul att ha en återträff med folk från 06-08 typ, och höra vad det blev av allihop. 

Visst! Om du kan bidra med lite kontakter, så ska jag också dra i trådar.

SvaraCitera
time
 time

Fantastiskt:
Vilken matchande slips

Klart jag och Ali matchar *teamwork*

SvaraCitera
time
 time

blum:

Försöker med tvång peta in mig i den kategorin även om jag inte blev väldigt aktiv förrän typ mitten av 08.

SvaraCitera
Ämnesstartare

blum:

skulle bli tvungen att komma som Farnheden då

SvaraCitera

brosk:

Whut? Var det du?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Whut? Var det du?

ja, goa tider

SvaraCitera
blum
 blum

brosk:

Mycket glad

Exner: Visst! Om du kan bidra med lite kontakter, så ska jag också dra i trådar.

Känns så töntigt på nått vis bara

SvaraCitera

blum:

Mycket glad

Känns så töntigt på nått vis bara

#Detärok

SvaraCitera
blum
 blum

time: Försöker med tvång peta in mig i den kategorin även om jag inte blev väldigt aktiv förrän typ mitten av 08.

Du skulle få komma ändå, för att du är du! Har sett att ni träffats lite i Uppsala men det är så många av dom andra som jag inte känner och som inte vet vem jag är och då är det inte lika kul.

SvaraCitera
time
 time

blum:

Du skulle få komma ändå, för att du är du! Har sett att ni träffats lite i Uppsala men det är så många av dom andra som jag inte känner och som inte vet vem jag är och då är det inte lika kul.

Ibland är vi bara lite äldre rävar. Inte jättegamla, men ganska. Typ respons och kakaoxo och Exner! Du är jättevälkommen vilken dag som helst! 

SvaraCitera
latest comments