Gomörron
Älskar att sova 15-23Noooooot
Vilken matchande slips
Hallå. Saknar UM lite, men de flesta gamla rävar är ju borta sen länge. Hade varit så himla kul att ha en återträff med folk från 06-08 typ, och höra vad det blev av allihop.
blum:
Hallå. Saknar UM lite, men de flesta gamla rävar är ju borta sen länge. Hade varit så himla kul att ha en återträff med folk från 06-08 typ, och höra vad det blev av allihop.
Visst! Om du kan bidra med lite kontakter, så ska jag också dra i trådar.
blum:
Försöker med tvång peta in mig i den kategorin även om jag inte blev väldigt aktiv förrän typ mitten av 08.
blum:
skulle bli tvungen att komma som Farnheden då
time: Försöker med tvång peta in mig i den kategorin även om jag inte blev väldigt aktiv förrän typ mitten av 08.
Du skulle få komma ändå, för att du är du! Har sett att ni träffats lite i Uppsala men det är så många av dom andra som jag inte känner och som inte vet vem jag är och då är det inte lika kul.
blum:
Du skulle få komma ändå, för att du är du! Har sett att ni träffats lite i Uppsala men det är så många av dom andra som jag inte känner och som inte vet vem jag är och då är det inte lika kul.
Ibland är vi bara lite äldre rävar. Inte jättegamla, men ganska. Typ respons och kakaoxo och Exner! Du är jättevälkommen vilken dag som helst!