time:
Ibland är vi bara lite äldre rävar. Inte jättegamla, men ganska. Typ respons och kakaoxo och Exner! Du är jättevälkommen vilken dag som helst!
(Y)
Under dessa 40 h har jag sovit ca 45 minuter. fortfarande inte riktigt trött. Vist ögonen faller ihop ibland och jag börjar höra musik då (jag får alltid det när jag är påväg att somna konstigt nog...) men då vaknar jag till och lika pigg igen...
time: Ibland är vi bara lite äldre rävar. Inte jättegamla, men ganska. Typ respons och kakaoxo och Exner! Du är jättevälkommen vilken dag som helst!
Då kommer jag gärna
åhhhhh
de håller på att bygga ut tvärbanan PRECIS UTANFÖR min lägenhet. vaknade 06:56 av att det lät som att jorden höll på att gå under. hade lust att slita upp ytterdörren och vråla "nu SLUTAR NI GENAST HÖR NI DET" men jag tvivlar på att de tar en skrikande tjej i kanintröja, kalsonger och spretig lugg på allvar
efter mitt seminarium ska jag jobba till 21
Var för mkt i chatten för att vara gammal räv. men var på min första träff 2009 faktiskt
för trasig.
Bylund är, föga förvånande, lite (mycket) dum i huvudet.
aldrig donerat till wiki, borde. började fundera på hur mycket jag använder det och märkt att det blivit bra mycket mer sällan med åren (inte för att jag blivit smartare och mer allmänbildad dock......)
mitt hjärta bankar jättefort bara för att jag behövde gå och knacka på hos en granne vars post jag fick, tänk om man bara funkade och slapp sånt.
woop woop intervju
13:03 eller 13:04???
Skulle verkligen kunna behöva något bra efter att ha fått en rejäl utskällning över hur misslyckad jag är.
Jungman:
Skulle verkligen kunna behöva något bra efter att ha fått en rejäl utskällning över hur misslyckad jag är.
Du har en cool profilbild.
Borde skriva på gymnasiearbetet. Men sitter här och lurkar istället. Progress!
Har tråååååkigt. Så är det när man inte pluggar, jobbar, har gymkort osv och alla är upptagna.
Halp