Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

hönzgoggel:

Nog är det bättre när man rankar upp men du kommer fortsätta stöta på dessa puckon hela vägen genom guld nova också. Förmodligen högre upp med. Inte lika ofta såklart, men tillräckligt för att man ska dra ett par feta suckar och fundera på vad fan det är för fel på människorna.

Hur många matcher har du kört? 

lite stats  http://csgo-stats.com/haxs3r/

SvaraCitera

ångest över hur jag slösat bort hela denna dag

SvaraCitera

funderar över om hans "trust issues" bara är en ursäkt för att inte gå till nästa nivå.. om man verkligen gillar ngn spelar väl sånt ingen roll? eller är det verkligen så allvarligt, vad har han varit med om tidigare? blir så trött och ledsen. orkar jag detta egentligen. 

samtidigt när han inte jobbar är han så passionerad, vill gärna skriva mkt, ställer mkt frågor osv. vet inte vad som kommer hända och blir orolig, vill att det ska bli bra eftersom känslorna ändå är så starka. kanske det blir mer klarhet när vi ses.

SvaraCitera

har haft en bra dag för övrigt. bakat, fiskat och solat. noice 

SvaraCitera

MaximusPrime: lite stats  http://csgo-stats.com/haxs3r/

Har inte spelat GO jättelänge, men antar att ranksystemet ger stor fördel till den som kan köra premades med högre rank än en själv (och vinner förstås).

Har du varit högre rank förr?

SvaraCitera

Kommer alltid vara hon som försöker, berättar, säger till, bryr sig och gör allt för att allt ska bli bättre och om en massa år kommer de inse det "kommer ni ihåg, det var det här hon varnade oss för - det var det här hon menade; det var det här som inte skulle vara som det är nu"
Underskattad 4ever men det är ok, bra att jag vet det nu, hur det kan bli och hur folk ärSöt

Såg henne, hon som berättat att hon tycker det är finare att vara så blond som möjligt och att hon hade mått dåligt om hon inte var så blond och blåögd som hon är, att hon haft tur och är lycklig. Hennes kille var med och han hade mörkare hår än jag har, han var även brunögd, och de ska gifta sig i juli. 

SvaraCitera

hönzgoggel:

Har inte spelat GO jättelänge, men antar att ranksystemet ger stor fördel till den som kan köra premades med högre rank än en själv (och vinner förstås).

Har du varit högre rank förr?

Var som högst Guld Nova 1 men la av ett tag för att göra andra grejer. Har spelar max fyra matcher med kompisar.

Edit: Matcherna med kompisarna var när jag precis började spela, var hur dålig som helst då. Börjat "träna" på senaste tiden.

SvaraCitera

MaximusPrime: Var som högst Guld Nova 1 men la av ett tag för att göra andra grejer. Har spelar max fyra matcher med kompisar.

Edit: Matcherna med kompisarna var när jag precis började spela, var hur dålig som helst då. Börjat "träna" på senaste tiden.

Ah. Det hjälper som fan att köa med kompisar alltså. Speciellt om dom har lite högre rank. Jag och en polare kör nästan alltid tillsammans. Började teama när han var 5 ranks högre än jag var. Nu är jag ikapp honom. 4 av 5 matcher spelar han bättre än mig men ändå har jag rankat upp fortare... Rättvist och bra. Galen

SvaraCitera

hönzgoggel:

Ah. Det hjälper som fan att köa med kompisar alltså. Speciellt om dom har lite högre rank. Jag och en polare kör nästan alltid tillsammans. Började teama när han var 5 ranks högre än jag var. Nu är jag ikapp honom. 4 av 5 matcher spelar han bättre än mig men ändå har jag rankat upp fortare... Rättvist och bra. Galen

Ja, det låter rättvist (:

SvaraCitera

superpojken:

Vad fick du för något 

Zyprexa

SvaraCitera
höna

älskar mitt pigment. brun direkt

SvaraCitera
Ämnesstartare

Harar sånna som skriver titeln till sitt yt klipp på engelska å sedan pratar de typ polska...

SvaraCitera
höna

imorgon ska jag till vc för å ta massa blodprover för att utesluta att min nedstämdhet beror på någon brist / sköldkörtelfel

ska också få remiss till psykoterapeut och kurator. det blir nog bra detta

SvaraCitera

Ett sådant träd blev funnen i skogen. Märkvärdigt, Lärkträd?
20160507_185532.jpg
20160507_185644.jpg20160507_185648.jpg

SvaraCitera

Jag minns fortfarande när jag skrev Judendommen i en uppgift till religionsläraren när jag var yngre. Han rättade med Judendomen* he got mad, atleast I think he did.

SvaraCitera
latest comments

🎟️ Svara på enkät – vinn biobiljetter!

Är du mellan 15–19 år? Vi vill veta vad du tycker!
Svara på några snabba frågor och ha chans att vinna ett presentkort på 300 kr till Filmstaden.

👉 Till enkäten!