Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Ämnesstartare

24/7:
Ska minsann kedjeröka mig igenom idag. Woop woop! 

high 5


Ämnesstartare

amsi:
gissar på 12-14

korrekt!


Ämnesstartare

DÖööööö VAD JAG HATAR DERBY


Ämnesstartare

Man får iaf dricka whisky till frulle utan att någon lägger sig i


Ämnesstartare

Förr i tiden kunde jag må dåligt i flera veckor efter en derbyförlust. Intresset har sinat sen dess, men det vore förstås kul om Djurgården vinner.


Ämnesstartare

jag skulle ge dig allt du pekar på


Ämnesstartare

svefnpurka:

hej svefnis! du är en snäll person och jag gillar dig. kram!


Ämnesstartare

ska bussa Elisabit på alla som är elaka Ledsen


Ämnesstartare

Jag tänker på hur jag ska säga till mina föräldrar att jag har spräckt hela mobiljäveln.


24/7
 24/7

Kollar romantisk film kommer nog gråta snart gillar den :-3


Ämnesstartare

24/7:
Kollar romantisk film kommer nog gråta snart gillar den :-3

vilkeeen


24/7
 24/7

turtle:

vilkeeen

A Cup of Love!


Ämnesstartare

min brors vän kom nyss in i mitt rum utan att knacka. jävla satunge, hoppas att du skiter pårej på hemvägen. 


Ämnesstartare

min karate-träning. :DDDDD


Kär kär så sjukt kär, han är så perfekt och söt hans leende, hans allt, sättet han säger att han älskar mig på, gaaah, ska träffa han på fredag. dööör 😀 


latest comments