Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Ämnesstartare

mkt varmt här me typ dör nästan

fast har bar överkropp o ba mina nya mjukisar på mig 😛 
jättedåli fläkt uhh

SvaraCitera
Ämnesstartare

har en snoopy tank top

SvaraCitera

jag har bara legat med äldre killar, men när ja blir äldre tänker ja testa yngre xD

superpojken:

Alla tjejer är kära i edin, tickstart har häftigt skägg, och alla killar är i smyg kära i vonkissekatt eller ceka eller terrormat 

*ELLER SÅ ÄR DET BARA JAG Rodnar*

haha okej xD

SvaraCitera

behappyok:
🙂

så rolig animationer i reign of kings 😡

Det spelet... Spelade det från första dagen, det var så buggigt! Efter flera månader så kunde man fortfarande göra så man såg sig själv som i tredje person och då kunde man vinkla kameran så pass så man såg igenom väggar och kunde öppna allas kistor och så ^^ Det var det som var roligt med spelet, att försöka plundra allas baser i smyg och utnyttja den buggen. Sedan efter några månader så gjorde de så att alla "actions" var igenom sin karaktär istället för sin "kamera".

Men ja! När man blev dragen så var det mycket roliga animationer!

SvaraCitera

Så äckligt när man har någon dryck stående omkring sig och inte druckit på ett tag, sedan tar man tag i den och börjar dricka utan att se glaset, oftast går det fingemang men ibland så har hjärnan tappat vad glasets faktiska innehåll är för någonting så blir jag jättepaff då det smakar juice när hjärnan per standard tror att det är vatten eller så.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Crysilis:

Det spelet... Spelade det från första dagen, det var så buggigt! Efter flera månader så kunde man fortfarande göra så man såg sig själv som i tredje person och då kunde man vinkla kameran så pass så man såg igenom väggar och kunde öppna allas kistor och så ^^ Det var det som var roligt med spelet, att försöka plundra allas baser i smyg och utnyttja den buggen. Sedan efter några månader så gjorde de så att alla "actions" var igenom sin karaktär istället för sin "kamera".

Men ja! När man blev dragen så var det mycket roliga animationer!

haha minns att ja spelade de i typ en vecka
blev raidad så många gånger, vilket jag ser som helt OK och en del av charmen i dom här spelen. Men problemet var att dom förstörde baserna helt och hållet.. fanns absolut ingenting kvar när jag loggade in dagen efter Ledsen Minns att jag byggde på en bas under en hel helg och de såg fett nice ut.. så stod jag och smälte något (tror jag?) och helt plötsligt stod det någon bredvid mig och poff så var hela basen borta LOL. Var asmkt fuskare när jag provade spelet Ledsen

SvaraCitera
seasaw

Crysilis: Så äckligt

jaaa! usch längesen det hände nu men asså ja

SvaraCitera
Ämnesstartare

jag fryser, sitter i stickad kofta och dricker te. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är helt värdelös på såna här överlevnadsspel som rust, reign of kings, life is feudal, dayz etc. Just för att jag alltid tvekar med att skjuta på folk.. har det i mig att dom måste ha skjutit först lol 🙁 vilket dom gör o ja dör

sitter mest i mitt lilla skjul jag byggt och e rädd för alla

Ledsen

SvaraCitera

behappyok:

haha minns att ja spelade de i typ en vecka
blev raidad så många gånger, vilket jag ser som helt OK och en del av charmen i dom här spelen. Men problemet var att dom förstörde baserna helt och hållet.. fanns absolut ingenting kvar när jag loggade in dagen efter Ledsen Minns att jag byggde på en bas under en hel helg och de såg fett nice ut.. så stod jag och smälte något (tror jag?) och helt plötsligt stod det någon bredvid mig och poff så var hela basen borta LOL. Var asmkt fuskare när jag provade spelet Ledsen

Ja, jättemycket fusk i början minns jag, de försvann nästan alla senare i utvecklandet av spelet, men ja, man var tvungen att bygga jättebra och säkert lärde jag mig. Den där grejen som man satte upp "crest" tror jag den hette, som skyddande så ingen kunde plocka upp blocks och så, var man tvungen att bygga in rejält för att de inte skulle paja den och sno hela sitt hus :/ Minns att jag byggde en helt och hållet ointagbar bas bakom statyn/slottet längst ner vid vattnet, där fanns en liten klippa ut där man kunde bygga. Perfekt 😀

Inte spelat på jättelänge nu dock.

SvaraCitera
Lounge

Screenshot_20160720-224218.png

Älskar jodel

SvaraCitera
nubbie

Lounge:

Älskar jodel

Omg helloo fellow jodelkompis!! Så spännande med andra man vet hänger där Rodnar har kommit på en på jobbet med att göra det.

SvaraCitera
penja

Lounge:
Screenshot_20160720-224218.png

Älskar jodel

Fan jag läste just jodel här i Prag. Nu vill jag ju ur och festa ju!!!! Massa folk från Skandinavien som planerar att mötas upp på olika vis. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

undrar om vanliga kirurger hade gått med på att såga av båda stortårna om en bad om det, till ett pris såklart. 

SvaraCitera
Lounge

nubbie:

Omg helloo fellow jodelkompis!! Så spännande med andra man vet hänger där Rodnar har kommit på en på jobbet med att göra det.

HAHA.. känns så hemligt ja

penja:

Fan jag läste just jodel här i Prag. Nu vill jag ju ur och festa ju!!!! Massa folk från Skandinavien som planerar att mötas upp på olika vis. 

kööööööör!

SvaraCitera
latest comments