Livet är ändå bara en maskerad. En fruktansvärt tråkig sådan men likväl bara en maskerad.
terrormat:
ågu jag har fått mitt första stora uppdrag och jag har drabbats av prestationsångest
pluggar du fortfarande elr e de chark-relaterat?
fett jobbigt me prestationsångest.. :S brukar bli att jag gör det jag ska göra i absolut sista sekund då.. men att det oftast blir asbra ba fö att ja då stressar o enda målet e att göra de ja ska göra o int hur bra de ska göras o så. känns som att ja alltid fått bättre betyg/omdöme då ja stressat fram nått än då ja tagit tag i det direkt o hunnit tänka för mkt
fast får ja de i sportsammanhang så blir ja totalt värdelös
behappyok:
pluggar du fortfarande elr e de chark-relaterat?
fett jobbigt me prestationsångest.. :S brukar bli att jag gör det jag ska göra i absolut sista sekund då.. men att det oftast blir asbra ba fö att ja då stressar o enda målet e att göra de ja ska göra o int hur bra de ska göras o så. känns som att ja alltid fått bättre betyg/omdöme då ja stressat fram nått än då ja tagit tag i det direkt o hunnit tänka för mkt
fast får ja de i sportsammanhang så blir ja totalt värdelös
nej jag pluggar fortfarande och nu har jag fått ett uppdrag som alltid är precis vad jag har velat göra. det är så läskigt!!!
terrormat:
nej jag pluggar fortfarande och nu har jag fått ett uppdrag som alltid är precis vad jag har velat göra. det är så läskigt!!!
åh 🙁 frstår
vad pluggar du ? (om int hemligt?) känns som att ja tänker fel när ja tnkr på lärare elr teckenspråkstolk?
terrormat:
ågu jag har fått mitt första stora uppdrag och jag har drabbats av prestationsångest
Vad kul. Grattis! Lycka till!
Funderar på att gå med i någon free the nipple-rörelse.
vonKissekatt:
Är hon chippad? Är säkrats att ha tatuerad eller chippad i fall det skulle hända ngt, att de skulle bli rädda och sticka iväg pga hantverkare eller ngt och sedan inte våga ta sig tillbaka.
Nej, det är hon inte heller. Ser hellre att hon får en gadd i örat så man ser direkt att hon har en husse. Ett chip är inte lika uppenbart.
behappyok:
åh 🙁 frstår
vad pluggar du ? (om int hemligt?) känns som att ja tänker fel när ja tnkr på lärare elr teckenspråkstolk?
språkvetare-kommunikatör-ish
jag måste åka hem till payphones föräldrar och gosa deras hund
Niklas:
Vad kul. Grattis! Lycka till!
tack! det blir säkert jättebra så fort den här ångesten har lagt sig
Hando:
Nej, det är hon inte heller. Ser hellre att hon får en gadd i örat så man ser direkt att hon har en husse. Ett chip är inte lika uppenbart.
Jo tycker också. Antingen tatuering eller både och. Chipläsare är ju rätt dyra och inget privatpersoner brukar ha. Min katts tatuering börjar blekna lite och döljs också av hår men tycker att den är fullt läsbar ändå om man får komma så nära att man får veckla upp örat lite. Funderade på att göra om den men chippade henne istället (kostar runt 300 spänn bara).
Hando:
För att se tits eller?
Mer att slåss för allas rätt att få se tits. Känner mig ganska starkt engagerad i frågan faktiskt.
Niklas:
Mer att slåss för allas rätt att få se tits. Känner mig ganska starkt engagerad i frågan faktiskt.
You da real MVP.
vonKissekatt:
Jo tycker också. Antingen tatuering eller både och. Chipläsare är ju rätt dyra och inget privatpersoner brukar ha. Min katts tatuering börjar blekna lite och döljs också av hår men tycker att den är fullt läsbar ändå om man får komma så nära att man får veckla upp örat lite. Funderade på att göra om den men chippade henne istället (kostar runt 300 spänn bara).
Men vet du om man behöver söva katterna för att tatuera dem? Känns lite som katter hellre flyr än sitter snällt och blir gaddade.
Var nära på att köpa en FurEater, men kikade på dammsugaren och såg att den inte skulle passa utan adapter. Får bli en SweeperBrush istället.
Jag sa till dom flera gånger att inte dra i själva bandet i löpbandet för då slutar den funka. NU har den slutat funkar för dom lyssnade inte på mig. OCH NU SKYLLER DOM PÅ MIG?!?! VADFAN ÄR DERAS PROBLEM?! Jag sa att den går sönder och slutar funka om ni gör så. OCH SÅ ÄR DET MITT FLE NÄR DEN SLUTAR FUNKA?! Och så står min farsa och skriker på mig för att det skulle vara en dålig konstruktion. Hoppa framför ett tåg tack, för allt är tydligen mitt fel även fast jag varnade dom.