Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Ämnesstartare

terrormat:

språkvetare-kommunikatör-ish

jag måste åka hem till payphones föräldrar och gosa deras hund

oj! Är det roligt/intressant? 

hoppas att de hjälper lite att åka dit 😀 önskar att de va lit enklare me hundar o jobb 🙁 vill ha en badly

SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:
Jag sa till dom flera gånger att inte dra i själva bandet i löpbandet för då slutar den funka. NU har den slutat funkar för dom lyssnade inte på mig. OCH NU SKYLLER DOM PÅ MIG?!?! VADFAN ÄR DERAS PROBLEM?! Jag sa att den går sönder och slutar funka om ni gör så. OCH SÅ ÄR DET MITT FLE NÄR DEN SLUTAR FUNKA?! Och så står min farsa och skriker på mig för att det skulle vara en dålig konstruktion. Hoppa framför ett tåg tack,  för allt är tydligen mitt fel även fast jag varnade dom. 

+_+ ditt liv är så roligt att höra om

SvaraCitera

behappyok:

oj! Är det roligt/intressant? 

hoppas att de hjälper lite att åka dit 😀 önskar att de va lit enklare me hundar o jobb 🙁 vill ha en badly

det är det roligaste någonsin!!! jaa jag vill ha en tax Ledsen du borde ha en sådan där yorkshire terrier

SvaraCitera
Ice
 Ice

SvaraCitera

Någon mer än jag som följer maratongrillningen?

SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat:

det är det roligaste någonsin!!! jaa jag vill ha en tax Ledsen du borde ha en sådan där yorkshire terrier

Fan va nice ju! Då kommer allt säkert gå asbra när ångesten släppt, som du sa tidigare. hahaha gu va ja minns ditt tjatande om en tax Rodnar mm dom e söta dom med Rodnar Men tvekar mkt, ibland vill jag ha en större typ siberian husky eftersom jag då kan ränna runt ute i skogarna me vargliknande hund och känna mig fett cool. Och ibland en liten som man ligger o gosar med och lätt gos-ansvaret på villiga gäster Rodnar 

Och sen kommer "framtiden" in i bilden och då vill jag ju ha en familjehund som gör allt för mina barn men oxo fett aggressiv mot mitt EX när hon ska hämta barnen.. GU va ja tänker för mkt.. Arg

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänkte på isola när jag hörde den här kvinnan Rodnar

"Jag lyssnar inte ens på några argument, därför jag vet ju att det är såhär!"

😀

SvaraCitera
Ämnesstartare

Önskar att rödbetor var lättare att handskas med... 

lyckas alltid spilla en massa vätska överallt Ledsen

SvaraCitera
Ämnesstartare

Facebook är väldigt angeläget om att få mig att skriva en status om att cricketsäsongen i indien börjat/börjar snart, vet inte vad för missförstånd det bygger på

SvaraCitera
Ämnesstartare

$4.00:
Tänkte på isola när jag hörde den här kvinnan Rodnar

"Jag lyssnar inte ens på några argument, därför jag vet ju att det är såhär!"

😀

På tal om propagandajournalistik på public service... Rullar ögonen

SvaraCitera
Hando

Somnade när jag tittade på 'How the Universe Works'. Vaknar upp när nästa program börjar, har dreglat ner handen jag lutade huvudet mot som en liten bebis.
Bra där Hando, bra där.

SvaraCitera
Ämnesstartare

du,mma kille som får mig att gilla honom. vadr ska det vara bra för???
vet inte om jag gillar d eller tycker det är obehagligt

SvaraCitera
Ämnesstartare

Niklas:

På tal om propagandajournalistik på public service... Rullar ögonen

Han lät henne komma till tals iaf!! 😉 Riktigt störig gubbe oavsett.. Det där läspandet klår varenda stockholmare i fultävlingen.

SvaraCitera
penja

Har köpt två nya klänningar, men hinner ej festa i helgen. Vill använda dem nu nu nuuuu 

SvaraCitera

Inte Jung:

testa att lägga den i kokande vatten några minuter i ett kärl du inte är särskilt rädd om, om den överlever så är den nog renare
bör finnas en risk att värmen bara löser upp den eller nått däremot

Hmm, ja, kanske får testa. Jag har en gammal som jag kan testa med och se vad som händer först. Tack för tips.

SvaraCitera
latest comments