behappyok:
va tvungen o lyssna lite
känns lite lite som att det var karl pilkington som skrivit det lol
😀
har det i bakgrunden medan jag städar och jag kan inte sluta fnissa åt formuleringar som "her private pussy area"
fast det kanske har lite o göra med att det är tre st i podden
tre britter
två som e lite vettigare
o så den tredje som e "karl" nä han läser de roliga
fast en snuski karl
karl pilkington
xD ah ja vet int
Sitter och tittar på mitt soffbord, har verkligen inte varit särskilt bra på ta hand om det sista tiden. Kommer hem, slänger ca allt jag har i fickorna på bordet innan jag ba slänger mig ned i soffan. Får ont i magen av att jag för nå år sedan köpt det för 9(?) tusen och vågade knappt ha nånting alls på bordet, nu bryr jag mig inte ett skit. Fast så är det med allt, särskilt mobiler. 😛 Funderar också på vad fan det är för trämaterial.. borde kunna sånt 🙁
Men det är nog den enda möbeln jag kommer att spara vid utflyttning nästa månad. Måste hyra bil och släp och dra iväg på en tipp. Allt för att jag inte orkar förvara det någonstans och jag vet inte ens om jag kommer hitta något nytt, kanske måste säga upp mig från jobb och allt. 😡
Känner mig ca superdum som tänkt på det hela året men att när jag fick nya jobbet för nå månader sedan så har jag glömt söka. Hur lyckas man Eller ah, kände mig väl lite säker som hade backup-plan som nu ej finns kvar. Trodde heller inte att jag skulle trivas samt få så "bra" lön direkt på det nya jobbet.
Hittar jag något nytt så kommer jag ändå vilja köpa ny soffa säng tvbord tv.
usch vad drygt det låter, då ska jag behöva hitta en ny bra säng också. Låter ju ännu värre än att orka hitta nånstans att förvara den lol.
nä ja tänker på det så är soffbordet nog det enda sngga i hela lgheten
ja bleknar så enormt i jämförelse me mitt soffbord
kan inte fatta att ja sitter o jämför mig sjlv med ett soffbord just nu
aja få väl va nöjd med att utseende int spelar så stor roll
köpte en redbull igår
glömde burken framme o satan så de luktar
påminner väldigt mkt om spya efter krogrunda
vet inte ens varför ja köpte redbull
ville väl smaka på nått äckligt
misstänker att jag är fruktansvärt övertrött
vaknade lite väl tidigt i morse
Lee Woo-Jin: De flesta Anti-SJW idag är troende eftersom det förväntas av dom framförallt i USA.
Menar du att han ljuger om att vara kristen?
Lee Woo-Jin: Och jag håller med honom angående "anti-gay pillret", jag som asexuell skulle gärna ta ett piller för att bli heterosexuell/hypersexuell med tanke på dagens rådande normer.
Håller du med honom att heterosexuella är "bättre" än homosexuella?
behappyok:
fast då hade de kanske dykt upp fler bilder från olika resor o sånt där man kan göra
Man kan göra det här. Var där igår.
gråter
time:
Djur är långt mindre komplexa än vad vi är (jämför vi med hundar så har de inte en uppenbar känsla av vad "jag" är - avsaknad av abstrakt tänkande) men i övrigt så kan man definitivt hitta transdjur om du tar bort identitetsbiten och bara tänker på det biologiska, utvecklingen i fosterstadiet alltså.Så den här ursäkten för att få hata på transpersoner gällde visst inte heller.
handendärnissen:
butt still in the head. du ser ju inte på kroppen att människan ä trans. då borde de ju finnas fler djur på jorden som är trans o de har ja aldrig hört om men ja skiter i vilket
Dock tråkigt att de felkönar lejonen
anonym321123: Menar du att han ljuger om att vara kristen?
Vet ej, känner honom inte men tror att han tummar lite med sanningen där ja.
anonym321123: Håller du med honom att heterosexuella är "bättre" än homosexuella?
Han frasar ju det på ett speciellt sätt, men enligt honom skulle ju individen Milo vara bättre som straight, kanske på grund av större acceptans men även att han lättare kan föra sina gener vidare. Är det fel att önska på alla sätt att man var bättre som individ?
Och nej, jag bryr mig inte om folks sexuella läggningar.
Lee Woo-Jin: Vet ej, känner honom inte men tror att han tummar lite med sanningen där ja.
Det låter ju en rätt oärligt om det skulle stämma
Lee Woo-Jin: Är det fel att önska på alla sätt att man var bättre som individ?
Det är rätt fel att antyda att alla andra homosexuella vore bättre om de var heterosexuella.
Visst, många liv skulle vara bättre om de var heterosexuella men det är ju inte som att det skulle betyda att homosexuella är "sämre" människor. Det är som att säga att svarta i USA:s söder på 60-talet vore bättre om de var vita.
har så kort stubin när jag är stressad. hörde nyss mobilen plinga till och min reaktion var att stirra mot den och väsa "vad fan vill du din jävel"
vill pensionera mig nu