Räkmacka?
Behöver fram och handla. Fast nu ska alla som har slutat jobba fram och handla också så det kommer vara pisslång kö.
Fast väntar jag blir det bara värre. Kallare, mörkare och hungrigare.
Planerade igår att jag skulle göra det i morse, men då man bara sovit 5 timmar natten innan och det var en hård dag så sa man fuck you till väckarklockan och somnade om. Vaknade sedan 11:30.
Och sen ringde arbetsgivaren och ville att man skulle jobba övertid i helgen pga sjukanmälan på helgskiftet, men det var ett blankt nej från mig. Inte en chans att jag jobbar mellan 15:00-21:00 på en fredag frivilligt på min lediga dag när jag redan gjort färdigt en hel vecka.
Kommer ju inte heller sitta och tänka när man är 70 år "Järnspikar, jag önskar att jag hade jobbat mer i min ungdom..."
Pengar är nice men tjänar såpass bra ändå så behöver inte övertiden.
Men faktum kvarstår att jag fortfarande behöver ge mig ut i kylan och handla. Det är soligt ute, men bara 8 grader.
Jag, min SO-lärare och Jackie Arklöv i en zombie apocalypse.
Är jätte pissenödig , vill inte gå på allmän toalett... orkar jag hålla mig en timme och kvart till?
Jag haver nu beställigt kläder! Hoppas att de blir bra, det är helomöjligt att avgöra vilka storlekar jag bör välja, men jag får väl skicka tillbaka om de känns obehagliga. Skall posta bild i nya-klädinköp-tråden eller vad den nu kan tänkas heta... när jag får dem! 🙂
SKORPIONEN:
OMMMG!! Gissa vad som hände!
Stod att du citerade mig, klickade du fel eller är det någonting som jag skall förstå?
Förövrigt så fungerar nog inte fejkciteringar / citeringar emellan trådar. Hn får nog ingen notifikation.
Crysilis:
Stod att du citerade mig, klickade du fel eller är det någonting som jag skall förstå?
Förövrigt så fungerar nog inte fejkciteringar / citeringar emellan trådar. Hn får nog ingen notifikation.
Haha ojdå, jag klickade nog fel. Nja, beror på. Gillar du superhjältefilmer?
Nu utmanas Matgeeks världsrekord.
Crysilis: Förövrigt så fungerar nog inte fejkciteringar / citeringar emellan trådar. Hn får nog ingen notifikation.
nu är du ute å cyklar, d funkar 😛
Unz unz
Hade inte en aning om att Joseph Gordon-Levitt var så bra på att sjunga.
Min mancrush på honom blev precis större.
Klarar nog mig hem
saknar sthlm