Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Ice
 Ice

Webbkameran funkar inte, förstår inte vad det är som är fel.

• Har testat att starta om datorn.
  • Har kollat drivrutiner.

Ämnesstartare

Ice:

Hon kommer nog tillbaka när minst anar, hon har ju avreggat flera gånger förut. Det har jag också gjort flera gånger.

Aha okey. Förresten vad tycker du att vi ska räkna ner från? 100k?

Ämnesstartare

gulligt att bry sig om hur jag mår...:)

Haien

Ice:
Webbkameran funkar inte, förstår inte vad det är som är fel.

• Har testat att starta om datorn.
  • Har kollat drivrutiner.

Är den glapp? Ser datorn den överhuvudtaget? Vad använder du för program för att testa den?

Ice
 Ice

Haien:

Är den glapp? Ser datorn den överhuvudtaget? Vad använder du för program för att testa den?

Ingen glapp. Reagerar direkt när drar ur sladden och sätter i sladden igen. Dock så lyser lampan konstant.
Logitech Quickcam

Funderar på att laga tomatsås men har ej det som behövs,  hemma. Får la bli i mån.

Reklam! Skall väl tillreda migsjälv en sådan gullig kvällsmacka! Eller snarare nattmacka.

Hur fungerar Netflix?

Ämnesstartare

Crysilis:
Reklam! Skall väl tillreda migsjälv en sådan gullig kvällsmacka! Eller snarare nattmacka.

gott 😀

Ämnesstartare

jag är inte arg tar inte det så personligt

sdfsgreg:

gott 😀

Jamen! Sagt och Gjort. De vart utomordentligt smasken... Ja det blev två.

Ämnesstartare

Crysilis:

Jamen! Sagt och Gjort. De vart utomordentligt smasken... Ja det blev två.

bra sagt:)

Egentligen så har jag ingenting att leva för, men jag är rädd för vad som händer efter döden. Man vill inte försvinna lixom. Av nån anledning så vill jag att även om jag hade försvunnit från denna jord, att mitt medvetande fanns kvar på ett bättre ställe. Rädd för att det bara ska försvinna. Samt ingen motivation att göra livet bättre. Jag är helt fast i detta, ingen väg ut. Bara att stå ut, och hoppas på bättre antar jag, då jag är för feg för att avsluta skiten. Lång väg framför mig....

Haien

Ice:

Ingen glapp. Reagerar direkt när drar ur sladden och sätter i sladden igen. Dock så lyser lampan konstant.
Logitech Quickcam

Hm, klurigt..

Good morning ^^ 

latest comments