Marsbrud:
Nepp, tänkte bara lite allmänt när man bara sitter i pinsam tystnad
Beror på varför man sitter där hur man känner varandra osv men det är ju alltid kul att påtala den pinsamma tystnaden
Borde investera i en hårblås.. nu när min korta frisyr gått från att vara lite hår på toppen av huvudet till typ axellångt tar det alldeles för lång tid att torka + det krullar sig mer eller mindre i topparna.. saknar lite mitt långa hår atm när det korta ska växa ut och mitt hår bara ser allmänt kaos ut. Just nu sticker en kalufs ut på toppen och består av typ inget på bakhuvudet men massor av lugg och korta sidor som går precis nedan för öronen. Har även en sektion av hår i nacken som sticker ut åt alla håll och räcker ner till axlarna. Ångrar inte att jag klippte av mitt midjelånga hår men trodde inte det skulle vara så jobbigt att få tillbaka det.
som en fin sinuskurvaaa(eller förflyttad cosinuskurva), saknar att räkna på sådana 🙁
Bra serie
skulle gärna se mer av den. Inte bara rolig men tror även den har ett viktigt budskap
Person sa upp kontakten med mig pga min negativitet. <333 älskart.
KycklingKalkon:
Borde investera i en hårblås.. nu när min korta frisyr gått från att vara lite hår på toppen av huvudet till typ axellångt tar det alldeles för lång tid att torka + det krullar sig mer eller mindre i topparna.. saknar lite mitt långa hår atm när det korta ska växa ut och mitt hår bara ser allmänt kaos ut. Just nu sticker en kalufs ut på toppen och består av typ inget på bakhuvudet men massor av lugg och korta sidor som går precis nedan för öronen. Har även en sektion av hår i nacken som sticker ut åt alla håll och räcker ner till axlarna. Ångrar inte att jag klippte av mitt midjelånga hår men trodde inte det skulle vara så jobbigt att få tillbaka det.
Hur går det med au pairandet??
mina föräldrar har tydligen skiljt sig.
var länge sen. soft med kommunikation.
reben:
aw
reben:
🙁 måste ha varit trist å höra. kram
Rip att inte kunna sova när man måste upp tidigt
Känner mig så värdelös som inte fixat ngt att äta till släkt. Bjuder dock tlsm med förälder som köpt färdiga grejer till både djurätarna och icke. Aja. Är väl ett barn kanske. Min psykolog hade frågat mig om ens värde avgörs av sådant. Det sänks väl int iaf. Jag har bjudit och förankrat tid iaf. Vilket int är så lätt med alla inblandade.
Sitter med en Heineken och spelar lite risk fri poker. Härligt.