Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Marsbrud:

Nepp, tänkte bara lite allmänt när man bara sitter i pinsam tystnad

Beror på varför man sitter där hur man känner varandra osv men det är ju alltid kul att påtala den pinsamma tystnaden


Borde investera i en hårblås.. nu när min korta frisyr gått från att vara lite hår på toppen av huvudet till typ axellångt tar det alldeles för lång tid att torka + det krullar sig mer eller mindre i topparna.. saknar lite mitt långa hår atm när det korta ska växa ut och mitt hår bara ser allmänt kaos ut. Just nu sticker en kalufs ut på toppen och består av typ inget på bakhuvudet men massor av lugg och korta sidor som går precis nedan för öronen. Har även en sektion av hår i nacken som sticker ut åt alla håll och räcker ner till axlarna. Ångrar inte att jag klippte av mitt midjelånga hår men trodde inte det skulle vara så jobbigt att få tillbaka det.


PMR
 PMR

som en fin sinuskurvaaa(eller förflyttad cosinuskurva), saknar att räkna på sådana 🙁



duden

Nya_Niklas:

Bra serie Tumme upp skulle gärna se mer av den. Inte bara rolig men tror även den har ett viktigt budskap


sluk
 sluk

Person sa upp kontakten med mig pga min negativitet. <333 älskart. 


KycklingKalkon:
Borde investera i en hårblås.. nu när min korta frisyr gått från att vara lite hår på toppen av huvudet till typ axellångt tar det alldeles för lång tid att torka + det krullar sig mer eller mindre i topparna.. saknar lite mitt långa hår atm när det korta ska växa ut och mitt hår bara ser allmänt kaos ut. Just nu sticker en kalufs ut på toppen och består av typ inget på bakhuvudet men massor av lugg och korta sidor som går precis nedan för öronen. Har även en sektion av hår i nacken som sticker ut åt alla håll och räcker ner till axlarna. Ångrar inte att jag klippte av mitt midjelånga hår men trodde inte det skulle vara så jobbigt att få tillbaka det.

Hur går det med au pairandet?? 


reben

mina föräldrar har tydligen skiljt sig.
var länge sen. soft med kommunikation.


Ämnesstartare

reben:
mina föräldrar har tydligen skiljt sig.
var länge sen. soft med kommunikation.

aw


reben

Tickstart:

aw

blir fan ledsen. ofta ingen säger nåt.


Haien

reben:
mina föräldrar har tydligen skiljt sig.
var länge sen. soft med kommunikation.

Synd


reben:
mina föräldrar har tydligen skiljt sig.
var länge sen. soft med kommunikation.

🙁 måste ha varit trist å höra. kram


Rip att inte kunna sova när man måste upp tidigt


Känner  mig så värdelös som inte fixat ngt att äta till släkt. Bjuder dock tlsm med förälder som köpt färdiga grejer till både djurätarna och icke. Aja. Är väl ett barn kanske. Min psykolog hade frågat mig om ens värde avgörs av sådant. Det sänks väl int iaf. Jag har bjudit och förankrat tid iaf. Vilket int är så lätt med alla inblandade.


Hyfs
 Hyfs

Sitter med en Heineken och spelar lite risk fri poker. Härligt.


latest comments