Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Hando

Fick höra idag på jobbet att ett gym hade brunnit i samhället jag bor i. Hade mina misstankar om vilket det kunde vara.
Och mycket väl så var det det nya, fräscha gymmet som var öppet 24/7 och som jag och min bästa vän hade haft seriösa diskussioner om att börja lyfta skrot där.
Vi tänkte fixa gymkort under mellandagarna, men bestämde oss för att vänta tills alla nyårslöften hade slutat.
Brann ner till grunden 9 dagar in på 2017.

Tur att man inte hade hunnit binda upp sig på ett år. Ducked a bullet there liksom. Cool

Tror också det är ett tecken på att jag och min vän inte ska börja gymma. Rodnar
Undrar dock över orsaken till branden. Har en vän som suttit inne för bland annat mordbrand förut och som är ute nu, om det kanske kan vara han som vart i farten igen?

Hando

Uhuhu sitter och fryser och vill hämta en filt, men katten ligger och sover på mig. 
Får nog frysa ett tag till.

duden

Back to school imorgon...

Ämnesstartare

Hando:
Uhuhu sitter och fryser och vill hämta en filt, men katten ligger och sover på mig. 
Får nog frysa ett tag till.

Eller så tar du en......

Haien

019linnea:

🙁 tänker spontant att en samtalskontakt du vill öppna upp dig inför vore bra. Hoppas annars ångesten försvinner snart

Jo, det försvann/försvinner, det var bara en tillfällig sak som gjorde det...

Hando

Schtek:

Eller så tar du en......

Gjorde det när hon gick.

Ämnesstartare

Hando:

Gjorde det när hon gick.

Vilket märke kör du nu bror?

Hando

Schtek:

Vilket märke kör du nu bror?

Volkswagen. Cool

Ämnesstartare

Hando:

Volkswagen. Cool

Ja bilar ja, men du vet vad jag menar Blink

duden

Jävlar vilken huvudvärk jag har! Gråter

Skola imorgon igen då :/

Haien:
Aldrig känt sån här extrem stress-ångest, vill d

Hmm?

Ämnesstartare

Tigerdrottningen:

Det gör den inte FörvirradFörvirradFörvirrad

Okey! 

Vad fasiken ska jag göra imorgon? Sista dagen på lovet så vill göra något skojsigt, universeum hade varit kul men det gäller ju att hela familjen är med på den briljanta idén 

sluk
 sluk

Tickstart:

haha berätta!

Inte så mycket att berätta.. Personen skrev att jag är för pessimistisk och ärlig samt att jag inte tänker mig för innan jag säger något ibland. Vilket inte alls stämmer.. Eller jo, kanske till en viss del. I alla fall delen om att jag kan vara lite för ärlig ibland. Tycker dock att  det är en bra egenskap (???). Eller är jag helt ute och cyklar. Sen skrev jag hejdå och la ifrån mig mobilen. Vänta, antar att det var jag som sa upp kontakten inte hon. Hm. That's it. Tyvärr så var det inte mer spännande än detta.. 

latest comments