Fick höra idag på jobbet att ett gym hade brunnit i samhället jag bor i. Hade mina misstankar om vilket det kunde vara.
Och mycket väl så var det det nya, fräscha gymmet som var öppet 24/7 och som jag och min bästa vän hade haft seriösa diskussioner om att börja lyfta skrot där.
Vi tänkte fixa gymkort under mellandagarna, men bestämde oss för att vänta tills alla nyårslöften hade slutat.
Brann ner till grunden 9 dagar in på 2017.
Tur att man inte hade hunnit binda upp sig på ett år. Ducked a bullet there liksom. 
Tror också det är ett tecken på att jag och min vän inte ska börja gymma. 
Undrar dock över orsaken till branden. Har en vän som suttit inne för bland annat mordbrand förut och som är ute nu, om det kanske kan vara han som vart i farten igen?
Uhuhu sitter och fryser och vill hämta en filt, men katten ligger och sover på mig.
Får nog frysa ett tag till.
Back to school imorgon...
Hando:
Uhuhu sitter och fryser och vill hämta en filt, men katten ligger och sover på mig.
Får nog frysa ett tag till.
Eller så tar du en......
019linnea:
🙁 tänker spontant att en samtalskontakt du vill öppna upp dig inför vore bra. Hoppas annars ångesten försvinner snart
Jo, det försvann/försvinner, det var bara en tillfällig sak som gjorde det...
Jävlar vilken huvudvärk jag har! 
Skola imorgon igen då :/
Vad fasiken ska jag göra imorgon? Sista dagen på lovet så vill göra något skojsigt, universeum hade varit kul men det gäller ju att hela familjen är med på den briljanta idén
Tickstart:
haha berätta!
Inte så mycket att berätta.. Personen skrev att jag är för pessimistisk och ärlig samt att jag inte tänker mig för innan jag säger något ibland. Vilket inte alls stämmer.. Eller jo, kanske till en viss del. I alla fall delen om att jag kan vara lite för ärlig ibland. Tycker dock att det är en bra egenskap (???). Eller är jag helt ute och cyklar. Sen skrev jag hejdå och la ifrån mig mobilen. Vänta, antar att det var jag som sa upp kontakten inte hon. Hm. That's it. Tyvärr så var det inte mer spännande än detta..