Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

sluk
 sluk

Tickstart:

mnaw. Hur mår du nu då? Ärlighet är bra men man måste ju anpassa sig till sociala koder etc. Sånt kommer med åldern och erfarenhet etc..

Jag mår bra. Personen och jag var inte så nära varandra. Tyckte bara att det var lite roande. 


Hando

Schtek:

Ja bilar ja, men du vet vad jag menar Blink

Sorry, satt och sov mer eller mindre då jag svarade.
Marlboro Guld är det som gäller för mig.


Hando

Marsbrud:

Stackare Ledsen Men bättre än Renault 

Vadå stackare. Arg
Mycket bättre än franska skräpbilar och Volvo.Cool


Marsbrud:

Hahahah det såg skoj ut! Men det är lite sent nu eftersom det tar 1 timme att åka till Göteborg 

Imorgon kanske 🙂 hängde där typ hela sommaren hehe sjukt skoj!


KycklingKalkon:

Imorgon kanske 🙂 hängde där typ hela sommaren hehe sjukt skoj!

Imorgon är det skola, men kanske till helgen! 

Hando:

Vadå stackare. Arg
Mycket bättre än franska skräpbilar och Volvo.Cool

Fyfan vad jag hatar Volvo! 


Ämnesstartare

Hando:

Sorry, satt och sov mer eller mindre då jag svarade.
Marlboro Guld är det som gäller för mig.

Börjat röka?


Ice:
En granntant har flyttat, dock är inte allt urplockad än från bostaden, några av hennes släktingar tar hand om flytten och kör massa möbler/saker till återvinningscentralen. De är brutala som kastar ut möbler/saker från balkongen på andra våningen. Tveksamt om de sparar tid på det då blir extra städjobb på marken, mycket går sönder när träffar marken.

Hade väl varit bättre om de skänkt istället för att kasta då inte är/var något fel på allt som slängs. Tanten är pedant, och gubben var också pedant när han levde.

Gud vad tråkigt. Men vi alla hamnar väl där när vi blir gamla. Fyfan.


Hando

Schtek:

Börjat röka?

Alltid kört på cigg.


Ice
 Ice

vonKissekatt:

Gud vad tråkigt. Men vi alla hamnar väl där när vi blir gamla. Fyfan.

Brukar väl vara så när inte orkar ta hand om en stor bostad.


Ice
 Ice

Tänkte nyss att åhh nu är terrormat tillbaka igen. Det var inte hon, var en annan person som har samma avatar som terrormat hade senast.


Hando

Behöver resa mig och laga kvällsmat och fixa frukost till imorgon.
Men jag är så varm och gosig i min snugrug så jag funderar på om det inte är värt att svälta imorgon. Köpte inte heller rostbiff som jag planerade att göra så har inget gott kött tinat att äta.
Jag tror däremot jag har lite lax i frysen som man säkert kan göra något gott av.
Laxkebab skulle vara spännande.


Hando

Jaha. Det sket sig med laxkebab då jag inte hade klyftpotatis.
Har däremot fläskfärs så får bli tacos till kvällsmat och frukost. Yeah boi.


Ämnesstartare

Hando:

Alltid kört på cigg.

Snusjäveln då?


Ämnesstartare

Ice:
Tänkte nyss att åhh nu är terrormat tillbaka igen. Det var inte hon, var en annan person som har samma avatar som terrormat hade senast.

Den användaren kanske är trevlig också


Hando

Schtek:

Snusjäveln då?

Högst 10 gånger. Snus är inte min grej.Blink


latest comments