Vilka otroligt fula solisar!
Har haft en astråkig dag. Mest gått runt och snorat, hostat, lyssnat på podd, funderat på hur många jag smittade på klubben och kollat fejjan. Vill som göra något mer produktivt.
Kanske ska laga någon god middag och kolla på film med ljus + planera samt utvärdera några grejor jag har i mitt liv just nu. Kliar i fingrarna
i morgon ska jag åka skridskor.. niceigt. runt runt runt runt. mvh hatar klimatförändringen.
Hando:
Fy vad jobbigt. Tycker att även om man sovit ordentligt innan nattpasset känner man sig ofta seg och ganska borta i huvudet under själva passet. Dock om jag ska jobba dagtid och inte sovit mer än 3 timmar under natten känner jag mig klarare i huvudet än under nattpass med ordentlig sömn.
Första natten för mig är på 12 timmar så den lär nog vara lite jobbig. Sen är det bara 4 st 6 timmars pass och sedan ledig 3 dagar så det ska nog gå ändå, även om jag avskyr att jobba natt.
jaa håller med! jag jobbar på en avdelning och patienterna sover på natten, och det är inget medicinskt som ska göras så man bara är där. kan sitta å plugga. tufft å hplla sig vaken emellan åt men borde inte klaga, hade jag behövt hålla igång fysiskt och mentalt skulle det vra mycket tuffare.
8,5 h kvar tills min buss går hem
inget är så ultracringe som mitt facebookjag 2013 och tidigare. vad hände i min hjärna då? varför kände jag behov avv att skriva ALLT på min wall? varför lade jag upp låttexter som makeade noll sense?
hanna med h, vem fan var du ens? är vi samma person?
tur att sociala medier inte var lika stort när jag var en liten parvel
Här händer det grejer ser jag
1,5 h tills dagspersonalen går på sitt pass
måste prata med mig sj för att inte somna
kan hönda att jag slumrade till lite förut. pin ju
Har gått i flera dagar och undrat "Varför i helvete luktar det jord i köket för...?"
Hittade idag en brödskiva som var helt grön av mögel som hade trillat ner och gömt sig bakom min mikro. Fortfarande i plastpåsen tack och lov.
Undrar dock om det var jag eller katten som puttade dit den.