Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Crysilis:

Inte hört någonting om Kissie på fyra år eller så, så helt plötsligt kom jag via en länk in på hennes blogg igår. Och så länkar du hennes blogg då också. Sammanträffande tajmingar är intressanta

Haha ja. Hon är nog på uppgång helt enkelt!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Högstadiesint tuggummipolitik överallt, tänk själva och håll käften istället för att vara ytligt slödder tack.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Myselimysmys att jag mötte den läskiga grannen som frågat om mitt nr. D : Han skulle ta sin cykel som tydligen stod alldeles för nära när jag knöt mina skor. Ful cykel har han dessutom. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är totalt anhedonisk och mycket olycklig över att befinna mig i mitt liv.

SvaraCitera
mynona

Inte Jung:
Jag är totalt anhedonisk och mycket olycklig över att befinna mig i mitt liv.

Så känner jag också. Jag kan se mig i stjärnorna efter ett kärleksliv och något som kan göra mig glad över att leva, får ingen feedback som kan hjälpa mig att reparera självkänsla och självförtroende och peppa mig att börja delta i livet efter tre års depression, mina vänner ignorerar mig och jag måste flytta för att få ett irl-sällskapsliv men vågar/orkar inte. 

Jag tänker att det blir bättre i nästa liv, som Laleh sjunger: 

Blir aldrig som förr, men i nästa liv blir det bara bättre - och bättre!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Fy fan va jag mår illa

SvaraCitera

Herre gud, har inte varit inne här på extremt länge, blir nostalgisk 

SvaraCitera

Lotus Elise:

*Vinkar*

SvaraCitera
Ice
 Ice

För 1½ vecka sen då var vänner inblandade  i en trafikolycka, var den andra bilen som körde in i dem. Två personer fick åka ambulans, alla som med om olyckan kommer att klara sig utan men för livet.
Sen dess då har jag haft mardrömmar om olyckan, tre-fyra gånger har jag drömt om detta och har vaknat direkt, i drömmarna är det tragiskt och folk dör.

SvaraCitera
mynona

Lotus Elise:

Crysilis:

*Vinkar*

+1

*vinkar åsså*

SvaraCitera
mynona

Ice:
För 1½ vecka sen då var vänner inblandade  i en trafikolycka, var den andra bilen som körde in i dem. Två personer fick åka ambulans, alla som med om olyckan kommer att klara sig utan men för livet.
Sen dess då har jag haft mardrömmar om olyckan, tre-fyra gånger har jag drömt om detta och har vaknat direkt, i drömmarna är det tragiskt och folk dör.

Låter som det undermedvetnas metod att bearbeta oro i efterhand för vad som kunde ha hänt. Jag sänder mitt beklagande och medkänslaLedsen

SvaraCitera
Ämnesstartare

ladda ned.jpg

SvaraCitera

kan inte leva utan våtservetter

SvaraCitera

Hallojsan! Det var längesedan jag var här inne Rullar ögonen 

SvaraCitera

Marsbrud:
Hallojsan! Det var längesedan jag var här inne Rullar ögonen 

Heeej!

SvaraCitera
latest comments

🎟️ Svara på enkät – vinn biobiljetter!

Är du mellan 15–19 år? Vi vill veta vad du tycker!
Svara på några snabba frågor och ha chans att vinna ett presentkort på 300 kr till Filmstaden.

👉 Till enkäten!