flygkärra: Tack!!! *skickar tillbaka eller så*
blev det ngt bra datorköp?
Har utnyttjat att jag är vuxen och stannat hemma i Uppsala i år så behöver ej styrkekram >:D Förutom när jag försöker kolla på imponerande trailers som kräver att man koncentrerar sig så man kan få gåshud av alla intryck och preics före den emotionella höjdpunkten rusar dazed in och börjar prata om någon som spelade dragspel/folkhemmet/sossarna. Min största pet peeve. Han kan vara tyst i timmar MEN SÅ FORT JAG LÄGGER PÅ NÅGOT KLIPP MED LJUD så ska han börja prata Okej detta spårade. Behöver visst en styrkekram i alla fall.
Jaaaa jag är jättenöjd! Den lär ju inte komma hem förrän sent in i nästa vecka pga påskhelgen men ser väldigt mycket fram emot det!!!
Penisen på en Callosobruchus analis. Evolutionärt utarbetad för att underlätta våldtäkt.
Hando:
Födelsedag?
Inte alls ^^
Det brukar bara vara så somrigt som det blir om året vid perioden 5-15 juni ungefär. Det har jag erfarenhet av ifrån tidigare år.
Crysilis:
Inte alls ^^
Det brukar bara vara så somrigt som det blir om året vid perioden 5-15 juni ungefär. Det har jag erfarenhet av ifrån tidigare år.
På så sätt. Tyckte det verkade lite mysko med ett så specifikt datum bara.
time:
Har utnyttjat att jag är vuxen och stannat hemma i Uppsala i år så behöver ej styrkekram >:D Förutom när jag försöker kolla på imponerande trailers som kräver att man koncentrerar sig så man kan få gåshud av alla intryck och preics före den emotionella höjdpunkten rusar dazed in och börjar prata om någon som spelade dragspel/folkhemmet/sossarna. Min största pet peeve. Han kan vara tyst i timmar MEN SÅ FORT JAG LÄGGER PÅ NÅGOT KLIPP MED LJUD så ska han börja prata Okej detta spårade. Behöver visst en styrkekram i alla fall.Jaaaa jag är jättenöjd! Den lär ju inte komma hem förrän sent in i nästa vecka pga påskhelgen men ser väldigt mycket fram emot det!!!
😀 <3 fint ändå!! ngt måste man ju ha att störa sig på !
Nice! dålig koll på datorer så tänker inte fråga om ytterligare detaljer men = ))
Släkt var kass för övrigt!! det hela börjar med att en stel jävel TAR I HAND OCH SÄGER SITT NAMN!!! ja jo vi ses ju iaf ett par gånger per år vi behöver kanske inte överdriva. Sen var det jobbig hund där och folk tkr jag är för osocial och pratar för lite och när ska du börja övningsköra då? hur går det på gymnasiet? hur går det med *insert random sport* då? skulle inte du tycka att det vore kul va ?
näe
Hando:
På så sätt. Tyckte det verkade lite mysko med ett så specifikt datum bara.
Förståeligt!
Inte jättelångt ifrån min födelsedag iofs
flygkärra:
Släkt var kass för övrigt!! det hela börjar med att en stel jävel TAR I HAND OCH SÄGER SITT NAMN!!! ja jo vi ses ju iaf ett par gånger per år vi behöver kanske inte överdriva. Sen var det jobbig hund där och folk tkr jag är för osocial och pratar för lite och när ska du börja övningsköra då? hur går det på gymnasiet? hur går det med *insert random sport* då? skulle inte du tycka att det vore kul va ?näe
Att "se det bästa i människor" är bara att vara dålig på att läsa av dem.
Måste faktiskt erkänna att det skulle vara lite spännande om Nordkorea testskjuter flera av sina missiler trots USAs hot om vad som följer.
Ska jätten USA trampa på och krossa hamstern Nordkorea? Eller fortsätter de utfärda varningar?
Läget verkar vara lite mer spänt än innan, och med herr Trump vid styrspakarna känns det som lite allt kan hända.
(Lite lustigt skulle det vara om Kim tänker "Fuck it #YOLO" och skjuter av en ICBM som flyger förbi deras flottstyrka i närheten. Då är karusellen igång. )
Mina fantastiska coping skills mår skit>tröstäter>hatar mig själv för det med>tröstäter>hatar mig själv ännu mer.
nice
Tror tyvärr jag måste byta till en annan stol än den jag köpte i torsdags.
Nog för denna är skön att sitta i, men saknar nackstöd vilket resulterar i trött och värkande nacke. Den förra hade inte heller nackstöd, men den hade djupare sittdyna så kunde glida tillbaka mer och få tillräckligt med nackstöd utan att ha skinkorna precis på kanten av dynan, vilket är lite obehagligt.
Kollade dock på mios köpvillkor, öppet köp gäller endast oanvända samt omonterade varor.
Fugde också.
blöh. mtp dagens träningshets samt det trevliga vädret tänkte jag ta mig ut och testa mina träningsskor om inte annat. Så ah jo askallt osv. och måste promenera raskt i åtminstone 10 min innan jag springer ens litegrann pga dåligt knä osv. men hann knappt börja springa öht förrän jag fick hemskt ont i nedre högra delen av magen. hemskt onice och störigt. vk pratar alltså inte håll eller ngt trötthetsrelaterat. så blev bara typ 3 km och var liksom då och då tvungen att stanna helt och hållet och dö en stund pga ont heh. googlat lite och verkar kunna vara mens-relaterat på ngt vis. ngt om ligament eller bråkiga äggstockar men är ej gravid eller så så det tidigare verkar lite osannolikt. Men blörk känner mig mkt dålig. $: blööh
flygkärra: 😀 <3 fint ändå!! ngt måste man ju ha att störa sig på !
Jaa alltså det känns som att jag klagat på detta förut dock och jag kan inte ens minnas om det var specifikt dazed som gjorde det den gången. Kanske alla män i mitt liv får någon form av chock när jag är intresserad av att höra någon annan tala. Vet att jag gjorde något slags socialt experiment där jag startade ett klipp med ljud och räknade sekunder tills den bredvid mig försökte få mig intresserad av något annat, såg mitt ansiktsuttryck, sa "nä det var inget", lät mig trycka på play igen, AVBRÖT IGEN BARA SEKUNDER SENARE
Uppenbarligen är det ju viktigt för mig att inte vara alldeles för glad hela tiden
Imorgon ska vi i alla fall vara hurtiga och lite tantiga/farbroderliga ihop och gå någon av Linnéstigarna. En är på 16 km och en annan var på 6 och vi har i ärlighetens namn inte bestämt oss ännu, vi tänker bara packa en matsäck och se vad som känns najsast. Det är en frågerunda med längs vägen och så ska man svara på frågan med hjälp av ledtrådar i närheten och rätt svar ger en specifik siffra och ihoplagt blir det koordinater till en "hemlig skatt". Är halvsugen på att fuska och se vad det kan vara för något redan nu men ska kanske låta bli för det känns som att det kan bli ett rätt festligt äventyr.