Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Hando:

Jag köpte den dock i butik så tror inte det gäller.Ledsen

Nåja, får ringa och prata med kundtjänsten. Då jag har kvar kvitto och originalförpackningen i gott skick och den är så lite använd kanske det kan gå ändå. Kanske kan gå till butikens fyndhörna om inte annat.

Ja, vissa företag är faktiskt ändå rätt snälla och vill kunden väl, tro det eller ej. Värt ett försök.

SvaraCitera
PMR
 PMR

time:

Min mamma är tvärtom. "SKAFFA INTE BARN ÄN VAD DU ÄN GÖR!!!" 

Mina föräldrar tjatar inte heller, utan andra, typ farmor och annan släkt. Tror helt ärligt att mina föräldrar inte vill att jag ska skaffa barn på ett tag pga mitt mående. Mamma känner sig dessutom gammal nog och vill inte bli kallad mormor av någon... riktigt än Skadeglädje

SvaraCitera
Hando

Crysilis:

Ja, vissa företag är faktiskt ändå rätt snälla och vill kunden väl, tro det eller ej. Värt ett försök.

Får väl se hur det blir efter jag pratat med dem. Nämns inget mer gick det bra, skriver jag ett långt, argt inlägg om Mio gick det väl...lite sämre.Mycket glad

SvaraCitera

är trött och ledsen idag 

SvaraCitera

Aziiima:
är trött och ledsen idag 

Hjärta kram

SvaraCitera

antigen har jag ångest, eller är deprimerad. 

SvaraCitera

Hando:

Får väl se hur det blir efter jag pratat med dem. Nämns inget mer gick det bra, skriver jag ett långt, argt inlägg om Mio gick det väl...lite sämre.Mycket glad

Mio min Mio!

Vad är det för någon stol?

SvaraCitera
Hando

Crysilis:

Mio min Mio!

Vad är det för någon stol?

Skrivstol Race.

SvaraCitera
Ice
 Ice

Vi hade räknat med att vara tillbaka i Sthlm omkring kl 04 natten till idag. Vi åkte från Jönköping mycket senare än det var planerat, ofta går det aldrig som det är planerat. Kl 04:30 då var vi i Norrköping, då kört nästan halva sträckan. Vi stannade där och sov i bilen pga att jag var för trött att köra vidare (hade sovit dåligt natten innan) dem andra fick inte köra då dem druckit alkohol. Är ju inte det bekvämaste att sova i en bil när inte kan sträcka ut sig. Vi var tillbaka i Sthlm kl 12.

Jag som brukar vara tidsoptimist.... Var ju inte mitt fel att vi kom iväg sent.

SvaraCitera

Hando:

Skrivstol Race.

ahh, ser ut som en sådan stol som är gjord för att du skall kunna fästa ett nackstöd/kudde där uppevid, då kommer du dessutom fram lite, tillkom ingen sådan?

Men det kanske fortfarande inte skulle hjälpa. Om den är obekvämare än din gamla stol så är det ju inget bra.

SvaraCitera

Ice:
Vi hade räknat med att vara tillbaka i Sthlm omkring kl 04 natten till idag. Vi åkte från Jönköping mycket senare än det var planerat, ofta går det aldrig som det är planerat. Kl 04:30 då var vi i Norrköping, då kört nästan halva sträckan. Vi stannade där och sov i bilen pga att jag var för trött att köra vidare (hade sovit dåligt natten innan) dem andra fick inte köra då dem druckit alkohol. Är ju inte det bekvämaste att sova i en bil när inte kan sträcka ut sig. Vi var tillbaka i Sthlm kl 12.

Jag som brukar vara tidsoptimist.... Var ju inte mitt fel att vi kom iväg sent.

Bra att du stannade ändå, mycket farligt att köra om man är alltför trött.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Befinner mig preliminärt i Uppsala nästa helg Party

SvaraCitera
Ämnesstartare

Nahual:
Befinner mig preliminärt i Uppsala nästa helg Party

cykelstan osv höhöhöhö ben osv 

SvaraCitera

gu. var vaken hela natten pga höll på med karln, sen tog mig till gymmet så fort han åkt hem och strax efter det kom bästis hit och vi pratade oavbrutet i 4 timmar, inklusive att jag tröstade henne medan hon grät och var ledsen över sin kille. kommer sova förevigt efter detta

SvaraCitera
time
 time

15 km gick vi idag wööö

IMG_3097.JPG

SvaraCitera
latest comments