Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Ämnesstartare

finns knappt ngt tomrum inom mig längre, vet dock inte hur lång tid det tar innan det börjar växa ett nytt... lr om det gamla återkmr.

Sa åt idioten att höra av sig idag, gör han inte det är det "hejdå för alltid". tror inte han hör av sig, hoppas han gör men håller mitt ord.

den enda bilden som togs på mig igår var ful. såg neddrogad ut.

gav hnm en puss på kinden.

idag frågade en ful kille om jag ville gå på dejt och lära känna honom mer.

det var ngt mer jag verkligen ville skriva här men jag kommer inte på det. måste duscha nu och gå ut.

juste, fixade ihop två st i min klass. jag var så förälskad i den ena för två år sedan men igår fick jag veta att han Älskat J sedan första gången han såg henne. Gjorde det som kändes rätt och nu är de förhoppningsvis tillsammans. de kmr aldrig lämna varandra, det vet jag.

SvaraCitera

Skapade en tråd eftersom att jag kände att det var lite svårt att hänga med här som ny, men den togs bort. hoppsan. iaf hejhej...eller nått.

SvaraCitera
Ämnesstartare

skönt att vara hemmaaaa

SvaraCitera
Ämnesstartare

håller med

SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår inte alls hur människor frivilligt kan resa till varmare breddgrader, än mindre bo där. Detta är plåga.

SvaraCitera

Såg precis att killen jag en gång tyckte så otroligt jävla mycket om hade tillbringat hela helgen med din flickvän, ni vet gjort aaaaallt det här vi skulle göra. 
själv sitter man här nydumpad och sjukligt bitter. är inte livet som kännslomässigt rubbad tonåring festligt. jo.

SvaraCitera

suttit med öppet fönster på rummet och öppen dörr så att det blir korsdrag pga öppen balkongdörr i korridoren. tror mina grannar blir lite psykade av min musiksmak, ena stunden kör jag dans reggaeton latino och andra stunden äre lugn singer-songwriter-myspys-fint.

pluggat lite bättre idag. 

SvaraCitera

Såg precis att killen jag en gång tyckte så otroligt jävla mycket om hade tillbringat hela helgen med sin flickvän, ni vet gjort aaaaallt det här vi skulle göra. 
själv sitter man här nydumpad och sjukligt bitter. är inte livet som kännslomässigt rubbad tonåring festligt. jo.

SvaraCitera
Ämnesstartare

chunky freedom med hasch borde bli ben & jerrys nya smak

SvaraCitera

IMAG2873.jpg

har man inga små fina assietter får man använda locket på matlådor

SvaraCitera
Ämnesstartare

Måste börja tänka på vad jag äter osv, måste börja bli lättare uppför så man kan pressa tiderna.

SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:
ceka92

härligt, härligt men farligt farligt

SvaraCitera
Ämnesstartare

har flängt runt så mycket denna helg att det inte känns som jag varit ledig alls. uhuhuh. fyradagarsvecka nu dock Party

SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:
Måste börja tänka på vad jag äter osv, måste börja bli lättare uppför så man kan pressa tiderna.

Fettet kanske hjälper nedför?

SvaraCitera

ceka92: härligt, härligt men farligt farligt

playn with fire

SvaraCitera
latest comments

🎟️ Svara på enkät – vinn biobiljetter!

Är du mellan 15–19 år? Vi vill veta vad du tycker!
Svara på några snabba frågor och ha chans att vinna ett presentkort på 300 kr till Filmstaden.

👉 Till enkäten!