Hando:
Lämnade tillbaka stolen idag på Mio. Men fick hela summan tillbaka på kortet istället för en värdecheck. Det var väldigt skönt så man slipper bli låst till att använda den summan hos dem.
Väldigt skönt att ha det problemet ur världen nu.
Skönt! Värt att du kontaktade.
Sådana saker är ju alltid bäst att pröva före man handlar i affären osv så man känner hur det kommer att bli. Finns tyvärr inte jättemånga stolar som man kan pröva före köp men ja, leta så får du se!
flygkärra: Tog mig nästan 5 minuter innan jag fattade att det var på franska ((-:
😀
...och tyska är inte ens likt franska haha?!
Hehe mitt state license blev ogiltigt igår för jag flyttat till en annan stat.. Så jag cyklade till DMV för att få ett nytt och efter ha väntat i en timma på att få tala med info-kärringen svarar hon att de inte konverterar körkort där... Nähä.. Fick en annan adress som var 20min med bil på motorväg bort.. Då jag redan cyklat i typ 3h för att få tag i alla papper för att bevisa att jag nu bor i Florida blev jag förbannad och sket i hela alltet. Gick till Discovery och shoppade loss för mina 500:- jag skulle betala körkortet med.. Kom hem och berätta för min värdmamma som sa hon kan köra mig till det andra kontoret imorgon... NOPE JAG HAR SHOPPAT UPP MINA PENGAR -.- Yes jag är min största fiende.
Crysilis:
Skönt! Värt att du kontaktade.
Sådana saker är ju alltid bäst att pröva före man handlar i affären osv så man känner hur det kommer att bli. Finns tyvärr inte jättemånga stolar som man kan pröva före köp men ja, leta så får du se!
Dessvärre rätt svårt att känna efter hur stolen kommer kännas efter några timmar i den när man suttit i den 5 minuter i butiken.
Men nu har man en Markus från IKEA istället, so far so fucking good. Önskar att man kunde tilta liiiite längre bak, men inget som får mig att ångra köpet.
flygkärra: Tog mig nästan 5 minuter innan jag fattade att det var på franska ((-:
What?
har blivit sugen på att läsa en riktigt god bok igen. får kika imorgon om det finns ngn
Tiden går riktigt långsamt den här morgonen
Fråga till er som anmält mig för "antisemitism": hur vore det om ni istället bemötte mina påståenden och motbevisade dem? Jag förstår att censur är ett mer bekvämt tillvägagångssätt - allra helst hade ni förstås skickat mig till ett arbetsläger i Sibirien - det blir bara så kontraproduktivt och kommer knappast få mig eller någon annan att ändra uppfattning om någonting.
Har haft ont i nacken sen i tisdags. Gör dock bara ont när jag tittar åt höger eller lutar huvudet åt höger. Värst är snett nedåt. Blir lite bättre en stund om man masserar eller lägger en värmekudde vid nacken.
Att det fortfarande sitter i är SÅ JÄVLA IRRITERANDE.
Nackvärk och halsont är det som jag hatar mest och stör mig mest på. Så har jag haft båda samtidigt denna veckan, fast halsont gått över nu tack och lov.
Fucking skitnacke som inte blir bättre.
019linnea:
har blivit sugen på att läsa en riktigt god bok igen. får kika imorgon om det finns ngn
jag med!! läser jätte sällan,
Oh shit. Det kom en liten fågel och "fastnade" i kattnätet. (Den förstod inte att det var nät ivägen)
HERRE JÄVLAR vilken fart det blev på katten. Hoppade mot fönstret, klöste på det, jamade åt fågeln, ramlade nästan ner från fönsterbrädan.
Dock så är fågeln borta nu. Jävla tur att jag var inne med henne och man inte var ute på balkongen och rökte när den kom. Helvete vad det hade blivit panik.
019linnea:
Öh.. min pappa som jag inte har pratat med på 3 år ringde nyss och la på efter ett par sekunder. Svarade aldrig. Har bytt nummer sen inte allt för långt tillbaka så blockade honom på nytt direkt efter. Blev orolig och är rädd för att han ska hitta på något, typ försöka bryta sig in i min lägenhet eller stalka mig vilket är saker han definitivt skulle kunna hitta på bara för att jävlas. Usch vill rymma till gymmet eller ngt
Uh. Har han kontaktförbud? Du borde försöka fixa skyddade personuppgifter. Vill inte myndigheterna spela med schyssta kort så finns det ju som tur är andra alternativ för att undgå att vara synlig på radarn så att säga.
Putte:
Uh. Har han kontaktförbud? Du borde försöka fixa skyddade personuppgifter. Vill inte myndigheterna spela med schyssta kort så finns det ju som tur är andra alternativ för att undgå att vara synlig på radarn så att säga.
Nix, men blev också tipsad av bästis att ansöka om det och tycker det låter som en bra idé. Ska höra med polisen o så för att se vad som kan göras!