Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Vill sova men går inte ._.

SvaraCitera
major

SvaraCitera

lurifax69:
Vill sova men går inte ._.

🙁

SvaraCitera
Hando

TIL om Natuilus-släktet. En slags bläckfisk som räknas varit omkring i minst sisådär 540 miljoner år. (Give or take några miljoner år)
Deras blod är blått för det innehåller koppar istället för järn. De har inte heller något immunförsvar p.g.a. det då kopparn i blodet oskadliggör bakterierna.
Dess blod innehåller också en speciell kemikalie, som kan upptäcka "one millionth of a billionth of a gram of bacterial endotoxin dissolved in a milliliter of water" vilket gör dess blod oerhört värdefullt för läkemedelsindustrin.

nautilus.jpg

SvaraCitera
Ice
 Ice

Crysilis:

Oj, missade en jag följer :/ Hon går live på lördagar klockan nio fast såg din oavsiktliga påminnelse först nu =( Hon lägger dock upp som video sedan dagen efter så det är lugnt. Men roligare att se live.

Brukar vara roligare att se live men beror på vad de gör. Jag tittade lite snabbt på varje men valde sen att inte titta på någon av dem.

Hann du göra av med de gamla pengarna?

SvaraCitera

Idag är man uppe tidigt hmm

SvaraCitera

hallååå vad hände m sexfrågeleken?? hittar ej

SvaraCitera

skoja hittade

SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:
TIL om Natuilus-släktet. En slags bläckfisk som räknas varit omkring i minst sisådär 540 miljoner år. (Give or take några miljoner år)
Deras blod är blått för det innehåller koppar istället för järn. De har inte heller något immunförsvar p.g.a. det då kopparn i blodet oskadliggör bakterierna.
Dess blod innehåller också en speciell kemikalie, som kan upptäcka "one millionth of a billionth of a gram of bacterial endotoxin dissolved in a milliliter of water" vilket gör dess blod oerhört värdefullt för läkemedelsindustrin.

nautilus.jpg

Bläckfiskar är också de djur på jorden som är längst ifrån allt annat intelligent liv här, därför forskar man ibland på bläckfiskar för att det är så nära en utomjording vi än så länge kan komma. Till exempel så tycks deras motsvarighet till vår hjärnverksamhet inte vara bunden till huvudet, utan de kan tänka med hela kroppen. Eller ngt. /filosofiska rummet

SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:
skoja hittade

Heeeeeeeeeeeeeeeej atte!!!!!

(såg ditt nick av en slump när jag bläddrade bland senaste uppdaterade trådaaaaaar, jaaaa tjuvkikar in här sällan faktiskt, old habits die slow osv. kände mig tvingad att regga för att hälsa......) 

Hur levs det???? Party

SvaraCitera
Ämnesstartare

shit vilken nostalgitripp atte bjöd pårååååååååå. när var det vi var superaktiva och vann "månadens flest poster" gång på gång, typ 2014?? :DD

SvaraCitera
Ämnesstartare

nu tror ni säkert att jag läser forumet typ varje dag eftersom jag såg atte, men icke!!!! ej tittat på sidan på minst 2 veckor faktiskt!!! 

SvaraCitera

ESSTREON :

Heeeeeeeeeeeeeeeej atte!!!!!

(såg ditt nick av en slump när jag bläddrade bland senaste uppdaterade trådaaaaaar, jaaaa tjuvkikar in här sällan faktiskt, old habits die slow osv. kände mig tvingad att regga för att hälsa......) 

Hur levs det???? Party

HEEEJ

åhhh jaaa va kul att du finns kvaaaar, tänkte på um o saknade lite men d känns så dött hääär

men hallåå vrf tog du bort s3on?????

ESSTREON :
shit vilken nostalgitripp atte bjöd pårååååååååå. när var det vi var superaktiva och vann "månadens flest poster" gång på gång, typ 2014?? :DD

jaaaaa GråterHjärta

SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent: åhhh jaaa va kul att du finns kvaaaar

Nehhhh, är inte kvar!!!! avreggade officiellt 2016 när jag nådde 100k inlägg. ungdomen varar inte för evigt!!! Rodnar

https://ungdomar.se/forum/thread/streons-farvaeltrad

tittade bara in lite av en slump nyss... sker max 2 gånger per kvartal liksom, du inser inte vilken tur du har :$ 

SvaraCitera

ESSTREON :

Nehhhh, är inte kvar!!!! avreggade officiellt 2016 när jag nådde 100k inlägg. ungdomen varar inte för evigt!!! Rodnar

https://ungdomar.se/forum/thread/streons-farvaeltrad

tittade bara in lite av en slump nyss... sker max 2 gånger per kvartal liksom, du inser inte vilken tur du har :$ 

nej!!! Gråter kom tillbaks=(

SvaraCitera
latest comments