Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Ämnesstartare

röstar för nr 3

SvaraCitera

2!     

SvaraCitera
Hando

Crysilis: Berätta vilken av spindelbilderna ni gillade bäst.

Bild #2 var nice. Cool

SvaraCitera

Helt klart 2an ju, bra vinkel och man får också en bättre bild av nätet än på 1an. sämre fokus på 3an.

SvaraCitera

Efter att ha cyklat och sprungit i trappor i ett år så har jag börjat få komplimanger för min rumpa och igår fick jag höra att min vän tyckte om när jag gick framför henne. Det känns som så ombytta roller.... haha

SvaraCitera

Plejadisk Panda:
Helt klart 2an ju, bra vinkel och man får också en bättre bild av nätet än på 1an. sämre fokus på 3an.

Ja, håller nog med, tvåan visar bättre hela nätet och trean har tappat lite fokus tyvärr. Plus att trean visar ifrån sidan vilket tvåan gör bättre med framifrån.

SvaraCitera
Hando

Urskogen: fick jag höra att min vän tyckte om när jag gick framför henne.

Censur
Apapapp!!! Icke!
Du är en människa, en individ, inget sexobjekt till matriarkatet att glo sig blinda på! Arg

(Heh skämt åsido är det nice att höra sådant då och då Cool)

SvaraCitera
Ämnesstartare

har jätteont i äggstock. typ på vill gråta-nivån. och då ligger jag ändå helt still

SvaraCitera
time
 time

flygkärra:
har jätteont i äggstock. typ på vill gråta-nivån. och då ligger jag ändå helt still

Skickar sympatikramar

SvaraCitera

Tänkte häromdagen göra ett inlägg och påpeka hur lika Trump och Löfven ändå är. Skillnaden är att Löfven till någon grad faktiskt vet om sina egna begränsningar och därför oftast håller sig i bakgrunden. 

Och idag kommer Löfven och "Fejk newsar" Svensk Dagbladet. Oerhört roligt
l2v6PeI.jpg

SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Skickar sympatikramar

<3 

SvaraCitera
Ämnesstartare

venne om d är för att jag dessutom har superont och varken ätit elr sovit ordentligt på 1 tag + att jag stressar sönder men fyfan vad trött och ledsen jag blir på idioter 

SvaraCitera

vår tid är nu, hur många har börjat följa den nya serien på svt? 🙂

SvaraCitera

flygkärra:

kraaam Hjärta

SvaraCitera

Hando:

Censur
Apapapp!!! Icke!
Du är en människa, en individ, inget sexobjekt till matriarkatet att glo sig blinda på! Arg

(Heh skämt åsido är det nice att höra sådant då och då Cool)

Kan allt vara båda! =) och ja

SvaraCitera
latest comments