Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Monday no funday .

SvaraCitera

Ska träffa en kille jag är kär i och som gillar mig tillbaka på Torsdag, kan inte tänka på annat ;_;

SvaraCitera
Ämnesstartare

FluffyHairdye:
Ska träffa en kille jag är kär i och som gillar mig tillbaka på Torsdag, kan inte tänka på annat ;_;

hejA

SvaraCitera
time
 time

Har hängt på r/niceguys i någon timme nu... örk

SvaraCitera
Ämnesstartare

så jävla trött

SvaraCitera
Ämnesstartare

fan har rätt mkt guld bland mina anteckningar på mobilen ändå

SvaraCitera

Behöver göra matlådor imorgon. Överväger soppa pga APBILLIIIIIGT och jag spenderade alldeles för mycket pengar i helgen på dubbelutgång. Ngn som har några bra billiga mattips??

SvaraCitera
Ämnesstartare

yyhhhhhhh hatar män

SvaraCitera
Hando

flygkärra:

det ser jättehemskt ut

Nej, det ser helt underbart ut.

SvaraCitera
Ämnesstartare

livet nådde ju en ny nivå när man fick juice, varmt kaffe och kall cava över hela benen och magen ja

SvaraCitera

Deviance:
Behöver göra matlådor imorgon. Överväger soppa pga APBILLIIIIIGT och jag spenderade alldeles för mycket pengar i helgen på dubbelutgång. Ngn som har några bra billiga mattips??

Satt på en restaurang häromdagen å insåg att Chana Masala(röra med kikärtor) är den bästa maträtten. Insåg direkt att det är något jag måste lära mig laga pga hade löst alla mina matbekymmer.

W8leCfH.jpg

Tänk att alltid ha en stor bytta med sånt här i kylskåpet. Drömmen! Funkar att äta bara som det e med nåt najs bröd, eller vid sidan av massor av annan mat.

Heller ej dyrt!

SvaraCitera

Plejadisk Panda:

Satt på en restaurang häromdagen å insåg att Chana Masala(röra med kikärtor) är den bästa maträtten. Insåg direkt att det är något jag måste lära mig laga pga hade löst alla mina matbekymmer.

W8leCfH.jpg

Tänk att alltid ha en stor bytta med sånt här i kylskåpet. Drömmen! Funkar att äta bara som det e med nåt najs bröd, eller vid sidan av massor av annan mat.

Heller ej dyrt!

toppen tips!! ska se till att göra detta i veckan. möms

SvaraCitera
Ämnesstartare

hhhghhhhhhhh god natt 

SvaraCitera

Lärde mig precis vad bråck är för nåt. Har alltid undrat. Ångrar lite att jag lärde mig nu.

SvaraCitera

Ska med sova - å drömma om inälvor i pungen. Godnatt folks.

SvaraCitera
latest comments