Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Nordea har alltså agerat exemplariskt. Borde flytta över mer pengar i nån sorts sympatigest.

SvaraCitera
Ämnesstartare

har Nordea Cool skulle egentligen vilja byta pga de har varit asjobbiga men tror d ba e ännu mer jobb så orka

SvaraCitera
Ämnesstartare

flygkärra:
har Nordea Cool skulle egentligen vilja byta pga de har varit asjobbiga men tror d ba e ännu mer jobb så orka

Spelar ingen roll om du byter, samma skit alltihopa - maskiner som skiter på människan för pengar - precis som alla andra banker i världen.

Hjärta

SvaraCitera
Ice
 Ice

Jaha julafton nu, känns inte som jul nu. 

God jul. 🙂

SvaraCitera

Ice:
Jaha julafton nu, känns inte som jul nu. 

God jul. 🙂

God Jul! 🙂

SvaraCitera

Var jag tvungen att dricka så mkt. God Jul Alla! HjärtaMycket gladMycket gladMycket glad

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

en vakna och så var den här dagen förstörd.

SvaraCitera

om Jesus kan gå på vatten, kan han simma på land?

SvaraCitera
Ämnesstartare

är rätt trött på julen

SvaraCitera

sheit jag är helt maxad, denna jul är den värsta som julen som kommer finnas i mitt liv.
dont do drugs kids

SvaraCitera
Ice
 Ice

Aziiima:

God Jul! 🙂

Tack och detsamma! 🙂

SvaraCitera

Vart är snön? Ledsen

SvaraCitera
Hando

Får nog bli avregg den 28:e, får vara ett 10-års jubileum till mitt medlemskap här.

SvaraCitera

Hando:
Får nog bli avregg den 28:e, får vara ett 10-års jubileum till mitt medlemskap här.

Eller satsa för 20-års jubileum kanske?

SvaraCitera

Skulle ta ut tvätten, vad hände då? Jo, såklart jag ramlade på den sketna trappan vi har till källaren. Karma så det skriker om det, något jag har gjort 100%

Det är väl tur att man har värsta, feta röven som fungerar bättre än en airbag. Mitt ben däremot kan ta sig. Ouff...

SvaraCitera
latest comments