Avregistrerad:
Då var det söndag igen, tråkigaste dagen på hela veckan
Aziiima:
Vet hehe
Håller inte med er. Måndag är den tråkigaste dagen på hela veckan = långt till helgen.
Ice:
Håller inte med er.Måndag är den tråkigaste dagen på hela veckan = långt till helgen.
Egentligen så är alla dagar förutom fredag och lördag ganska tråkiga men på just söndagar så brukar det inte hända så mycket. En seg dag alltså, sen behöver man gå och tänka på att man ska upp till jobbet/skolan dagen därpå vilket heller inte är speciellt kul
förstår inte hur folk orkar göra sakare efter skola/jobb. Seriöst vart får folk med en vettig fritid energin från?
Åh i hate My life
NEMI:
förstår inte hur folk orkar göra sakare efter skola/jobb. Seriöst vart får folk med en vettig fritid energin från?
Det undrar jag också ibland
Åh cp cp cp
Good night bitches
Marioswish:
Pm?
Naw snäll du är. Tack.Haft en skit dag idag, barnen kastade massa snöbollar på mig, de lyssnade inte alls, grät nu när jag kom hem
Aziiima:
Naw snäll du är. Tack.Haft en skit dag idag, barnen kastade massa snöbollar på mig, de lyssnade inte alls, grät nu när jag kom hem
Stackare, verkar som att många har haft det jobbigt senaste två dagarna.
Vad var det som gjorde att det blev skit av allt, mådde du dåligt så det räckte och det var droppen innan barnen höll på så eller var det endast det som blev jobbigt?
Hatar regeringen så mycket, vill spy på dem
Lilla Trollungen:
Hatar regeringen så mycket, vill spy på dem
Ja det vill nog dem flesta