Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Ice
 Ice

Avregistrerad:
Då var det söndag igen, tråkigaste dagen på hela veckanTumme upp

Aziiima:

Vet hehe 

Håller inte med er. Galen Måndag är den tråkigaste dagen på hela veckan = långt till helgen.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ice:

Håller inte med er. Galen Måndag är den tråkigaste dagen på hela veckan = långt till helgen.

Egentligen så är alla dagar förutom fredag och lördag ganska tråkiga men på just söndagar så brukar det inte hända så mycket. En seg dag alltså, sen behöver man gå och tänka på att man ska upp till jobbet/skolan dagen därpå vilket heller inte är speciellt kulMycket glad

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

förstår inte hur folk orkar göra sakare efter skola/jobb. Seriöst vart får folk med en vettig fritid energin från?

SvaraCitera

Åh i hate My life Gråter

SvaraCitera

NEMI:
förstår inte hur folk orkar göra sakare efter skola/jobb. Seriöst vart får folk med en vettig fritid energin från?

Det undrar jag också ibland 

SvaraCitera

Åh cp cp cp GråterArg

SvaraCitera

Good night bitches Trött

SvaraCitera

Aziiima:
Åh cp cp cp GråterArg

What's up?

SvaraCitera

Marioswish:

What's up?

Allt är skit

SvaraCitera

Aziiima:

Allt är skit

Pm?

SvaraCitera

Marioswish:

Pm?

Naw snäll du är. Tack.Haft en skit dag idag, barnen kastade massa snöbollar på mig, de lyssnade inte alls, grät nu när jag kom hem

SvaraCitera

Aziiima:

Naw snäll du är. Tack.Haft en skit dag idag, barnen kastade massa snöbollar på mig, de lyssnade inte alls, grät nu när jag kom hem

Stackare, verkar som att många har haft det jobbigt senaste två dagarna.

Vad var det som gjorde att det blev skit av allt, mådde du dåligt så det räckte och det var droppen innan barnen höll på så eller var det endast det som blev jobbigt?

SvaraCitera

Hatar regeringen så mycket, vill spy på dem

SvaraCitera
Ämnesstartare

Lilla Trollungen:
Hatar regeringen så mycket, vill spy på dem

Ja det vill nog dem flesta

SvaraCitera

Avregistrerad:

Ja det vill nog dem flesta

mmm spyyyr

SvaraCitera