well, jag hatar människor, därför man lär känna folk på nätet istället så man slipper umgås direkt. Svårt att förklara men det är så.
Vad är detta för jävla skit, mått exakt lika sedan i söndags. Kan jag slippa känna att jag vill dö nu?
är såå glad just nu, eller glad å glad, en skön känsla iaf. I måndags tog jag mod och badade och var ärligt talat så skönt att göra det. Inte badat på typ 1,5 år, och ingen kommenterade mina ben eller stirrade. spelade vattenbasket och gjorde ett mål haha XD hade verkligen riktigt kul. men innan var jag väldigt nervös, jag hade typ panik och ville låsa in mig på toan å gråta men det fanns ett duschbås så kunde duscha där innan vilket lindrade min panik såpass jag tog mig till badet.
igår sprang jag 3 km på 17 min, bara 1,5 min snabbare för att kunna klara montefysen 🙂 och detta var första löprundan för iår 🙂
sen så gick det superbra på ridningen igår. Fick rida en av de nyare och svårare hästarna på ridskolan, vart typ chockad jag fick honom XD hade så sent som i söndags sagt till min kompis det vore roligt å rida honom, å så fick jag han igår XD
han var helt okej att rida, inget speciellt, enda var han hade härligare steg och jätteskön trav men var som inte det där extra,
sedan var det dressyrträning med min passhäst 🙂 han var lite spänd ibörjan, men efter ett tag var han riktigt avslappnad och mot slutet var han superfin, aldrig ridit honom så avslappnat och fint. Han arbetade verkligen, gick i bra form, var framme för skänkeln och kunde rida honom silkeslätt på handen och ja, haha ni som fattar förstår 🙂
på det hela är jag supernöjd med det jag ätit i veckan också 🙂 inte så mycket onyttigt och min vikt har gjort mig glad:)
haha nu sitter jag dock och fryser i kalla skolkorridoren och halvskakar men mår bra på insidan och det är huvudsaken 🙂
Mitt möte på bup imorgon är sjukt välbehövligt
Min kille misshandlar mig psykiskt
Har pms och blev precis as sur på min bästis för hon stal alla mina pengar i coin master efter att jag hade pratat med henne om hur sur jag var över att hennes kompis hade tagit flera miljoner från mig några timmar innan 🙁 hoppas jag inte är lika sur på måndag
Kompisens svinsnygga ex stöter på mig, vad gör man om man inte kan hålla sig?
Uff är så taggad på att göra mer tats i framtiden
JAG FUCKING DÖR PGA DEN HÄR PERFEKTA REPRESENTATIONEN AV VAD SOM PÅGÅR I MIN HJÄRNA 90% AV TIDEN

Jag låg och skrek och grät i 3,5 timme igår, låt mig få må bra snart, snälla..
Mitt huvud e så kört,oh well, let me just leave now :))))))
KevinV:
Kompisens svinsnygga ex stöter på mig, vad gör man om man inte kan hålla sig?
Går all in eller är en bra människa o står emot... beror på din moral
Kebaab02:
Mitt möte på bup imorgon är sjukt välbehövligt
BuP är bullshit. Gick där 2 år, hjälpte inte ett piss... skolkuratorn är waaaay better