Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

PWr:

Lagom schysst att sno kläder från polareTumme upp

Tbh, han gav den till mig 🙂 (efter att jag tjatat ett par gånger..hehe)

SvaraCitera

hej Ledsen

SvaraCitera
Ämnesstartare

räkgylfar:
hej Ledsen

hejsan svejsan

SvaraCitera

PWr:

hejsan svejsan

Jag vill också gifta mig med elin lanto

SvaraCitera
Ämnesstartare

räkgylfar:

Jag vill också gifta mig med elin lanto

Härligt, jag vet inte om jag är så sugen på det längreGlad

SvaraCitera

SvaraCitera

Saknar tiderna när mitt namn var relevant här på forumet. 

Sover

SvaraCitera

Mycket jätteskojsamt med sexskämt/kommentarer hela tiden ifrån kollegor. Är väl ingen fara någon gång ibland även fast jag tycker det är onödigt, men precis varje gång han kommer så drar han sexskämt, blir lagom tjatigt och trevlig stämning, samt att han målat egna tavlor/skyltar med "motiv" där hans huvudtillhåll är.
Samma med en annan kollega ifrån andra stället jag var på innan.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Crysilis:
Mycket jätteskojsamt med sexskämt/kommentarer hela tiden ifrån kollegor. Är väl ingen fara någon gång ibland även fast jag tycker det är onödigt, men precis varje gång han kommer så drar han sexskämt, blir lagom tjatigt och trevlig stämning, samt att han målat egna tavlor/skyltar med "motiv" där hans huvudtillhåll är.
Samma med en annan kollega ifrån andra stället jag var på innan.

Låter som en fett dryyyyyyyyyyyyyyyyyyg snubbe

SvaraCitera

Hej hörrni, tänkte bara säga att jag ska sluta som mod och gå vidare i livet. Lär kika in ibland som vanligt, men då utan ansvaret att moderera i forumet Hjärta

SvaraCitera

arcelence:
Hej hörrni, tänkte bara säga att jag ska sluta som mod och gå vidare i livet. Lär kika in ibland som vanligt, men då utan ansvaret att moderera i forumet Hjärta

Lycka till med ditt jobbiga barnlängtande som du har nämnt några gånger här, även om man kommer träffa på dig här då och då. Bara för att. Party

Du har gjort ett bra jobb iaf den korta tiden som jag har varit medlem här och sett dig moderera!

SvaraCitera

Marioswish:

Lycka till med ditt jobbiga barnlängtande som du har nämnt några gånger här, även om man kommer träffa på dig här då och då. Bara för att. Party

Du har gjort ett bra jobb iaf den korta tiden som jag har varit medlem här och sett dig moderera!

Hjärta

SvaraCitera

Kebaab02:
Har på mig en hoodie jag snattade av en kompis, jag må säga att jag e skum då jag gillar att lukta på den. 

Inte alls skumt! Fick nyligen en keps från en gammal kompis som hon haft i alla herrans år. Hennes doft sitter fortfarande kvar på den. Vet inte hur många koreanska serier jag sett där killarna lånar ut sina hoodies till tjejer när de vart sjuka och de älskar doften av deras hoodies. <3333!

SvaraCitera
Ämnesstartare

alltid undrat hur det ser ut inuti yara eller lantmännen. stora fabriksbyggnader skrämmer mig allvarligt och jag vet inte varför

SvaraCitera

Sitter och funderar jag man ska göra idag. 

SvaraCitera
latest comments

🎟️ Svara på enkät – vinn biobiljetter!

Är du mellan 15–19 år? Vi vill veta vad du tycker!
Svara på några snabba frågor och ha chans att vinna ett presentkort på 300 kr till Filmstaden.

👉 Till enkäten!