Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Vad gör alla?:)

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska snart käka glass.

SvaraCitera

Återhämtar mig

SvaraCitera

Ska nog se på ett kinesisk drama för första gången på länge och imorgon blir det några japanska filmer som äntligen har kommit ut med subtitles. Cool Undra om någon vill fira midsommar med mig här imorgon oxå.. Oskyldig

SvaraCitera
Khalid

Hur mår ni ? Jag hoppas alla mår bra ?

SvaraCitera

Det är så jävla pissigt med känslor. Punkt.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Det här är outhärdligt 

SvaraCitera

hoppsankerstin:
Det är så jävla pissigt med känslor. Punkt.

Inte Jung:
Det här är outhärdligt 

kram!

SvaraCitera
Ämnesstartare

räkgylfar:

kram!

Tack 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill kunna göra saker 

SvaraCitera

Livet är orättvist och meningslöst och bara SKIT! Men choklad är gott

SvaraCitera

räkgylfar:
kram!

HjärtaHjärta

SvaraCitera

hoppsankerstin:

HjärtaHjärta

finns f ö en öl som heter hoppsan Kerstin. d e kul

SvaraCitera

Lav:

Ingen som vågar säga emot dem?
jag har några kollegor där jag fått påminna om att jag själv är invandrare och de bara "ja men du är inte som dem."
Rullar ögonen

Nja, alla här är så mer eller mindre, alla förutom en av mina kusiner.

Det blir ju så många tråkiga kommentarer och onödigt snack om allt sånt. De är väldigt kvicka med att slänga ut kommentarer om sånt de inte anser vara rätt. Du vet en sådan klassisk släkt där de har svårt att acceptera sånt de egentligen inte har att göra med eller ens påverkar dem. Exempelvis 'att man då inte kan äta vegetariskt skit för det är  ju riktigt kött som det ska vara och ingenting annat då inte. Eller att inga riktiga karlar färgar håret eller får ha piercingar för det är det bara tjejer som ska ha. Eller att det är riktigt skevt om man inte dricker alkohol osvosvosv.' Det är trist att det är så.
Men så är det :/

Släkten är ju egentligen inte heller härifrån Sverige ifrån en-två generationer tillbaka. Vi kommer ju lite varstans ifrån. Men det är ju ingenting de tänker på, istället pekar de ut 'alla dessa nykomlingar som ställer till det så mycket här i Sverige.' :/ Och snackar riktigt nedsättande.

Precis Rullar ögonen

SvaraCitera

har haft ont i min handled sen ons förra veckan pga överansträngde den på jobbet )= Men det gör liksom inte tillräckligt ont för att jag inte ska använda den ändå. Så har ännu ondare nu pga tränat och inte tagit hänsyn till att den gråter. allt e jobbigt nedrans. 

SvaraCitera
latest comments