Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

räkgylfar:

finns f ö en öl som heter hoppsan Kerstin. d e kul

nää Förvånad 

fick mitt nickname efter uttrycket "hoppsan kerstin" :p
men varför jag valde var för att något kostprogram som skånemejerier har gjort heter just "hoppsan kerstin"
var tvingad att kolla på det i lågstadiet någon gång, allt jag minns är att det hette "hoppsan kerstin" och att det var det enda jag gick runt och sade i fler veckor efter det

varsågod för denna ytterst ointressanta bakgrund till mitt alias 😀 

edit: efter lite googlesökning så ser jag att de beskriver ölen som "väldigt amerikansk men samtidigt väldigt mycket hoppsan" lel

SvaraCitera

räkgylfar:
har haft ont i min handled sen ons förra veckan pga överansträngde den på jobbet )= Men det gör liksom inte tillräckligt ont för att jag inte ska använda den ändå. Så har ännu ondare nu pga tränat och inte tagit hänsyn till att den gråter. allt e jobbigt nedrans. 

ouch. vad gjorde du för att överanstränga den? 🙁

SvaraCitera

hoppsankerstin:

nää Förvånad 

fick mitt nickname efter uttrycket "hoppsan kerstin" :p
men varför jag valde var för att något kostprogram som skånemejerier har gjort heter just "hoppsan kerstin"
var tvingad att kolla på det i lågstadiet någon gång, allt jag minns är att det hette "hoppsan kerstin" och att det var det enda jag gick runt och sade i fler veckor efter det

varsågod för denna ytterst ointressanta bakgrund till mitt alias 😀 

edit: efter lite googlesökning så ser jag att de beskriver ölen som "väldigt amerikansk men samtidigt väldigt mycket hoppsan" lel

även ölet fick gissningsvis sitt namn från uttrycket ja! Glad 
Uppskattade anekdot!! Samt har inte testat den, men låter festligt!

hoppsankerstin:

ouch. vad gjorde du för att överanstränga den? 🙁

bar tallrikar och backar och fatölstunnor oergonomiskt heh )=

SvaraCitera

räkgylfar:
bar tallrikar och backar och fatölstunnor oergonomiskt heh )=

attans då Gråter

SvaraCitera
Ämnesstartare

räkgylfar:
har haft ont i min handled sen ons förra veckan pga överansträngde den på jobbet )= Men det gör liksom inte tillräckligt ont för att jag inte ska använda den ändå. Så har ännu ondare nu pga tränat och inte tagit hänsyn till att den gråter. allt e jobbigt nedrans. 

du får vila den bättre 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hatar volleyball och skäms inte över att säga det 

SvaraCitera

räkgylfar:

Känner detsamma. Mina handleder är ömtåliga (diagnos) och har sopat med en dålig sopborste i flera veckor. Den enda vi har, min chef hinner inte gå och köpa någon ny, det är ju inget större problem eftersom det går och sopa. Men ju mer jag sopar med den desto mer värk får jag senare. Vad för rörelser använder du? Har du någon bra träning? Kanske får kombineras ihop med avslappningsrörelser som spänningar i kroppen? Kram Hjärta

SvaraCitera

"Illamåendet" smyger fram. Får se hur det känns när jag vaknar imorgon och om jag lyckas få nån sömn inatt. Jag låg i sängen och dagdrömde om mina asiater, hörde att någon gick i köket och undrade om jag sagt godnatt eller inte. Sedan undrade jag om det jag dagdrömde egentligen var en dröm och en blandning av mina vakna tankar. Lyssnar på regnet och tänker inte alls på hur det bränner i halsen på mig nu..

SvaraCitera

Inte Jung:
Jag hatar volleyball och skäms inte över att säga det 

Menar du volleyboll? Vad får dig att hata det? Jag längtar alltid efter att få spela det och när jag väl fick det i skolan, då sög alla för de hatade att de var så svårt.
Min syster tävlar i det och jag saknar och spela det med henne. Hon är så sällan hemma och har inte så mycket tid över för att busa med mig. </3

SvaraCitera
Ämnesstartare

räkgylfar:
har haft ont i min handled sen ons förra veckan pga överansträngde den på jobbet )= Men 

Vad gjorde du med den? Rodnar

SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl: Menar du volleyboll?

ja

SkeletonGirl: Vad får dig att hata det?

smärtsamt för händerna och så
låtsas vara en chill grej men är mest plågsam

SvaraCitera

Inte Jung:

ja

smärtsamt för händerna och så
låtsas vara en chill grej men är mest plågsam

Tänk positivt: för er killar finns det många tjejer att imponera på, jag fantiserar fortfarande om den dagen då jag hamnade i ett lag med snygga killar som var mycket äldre än mig, och en av dem gav mig en stor klapp på axeln när jag räddade en svår boll. "Snyggt gjort, tjejen".. varför frågade jag inte om hans nummer då Gråter Rodnar 

Chillgrejen har du nog missat, det är ju när man gräver ner varandra i sanden efteråt och man blir lite barnslig! Blink

obs, ännu jobbigare och springa efter fotbollar ska du veta!

SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl: Tänk positivt: för er killar finns det många tjejer att imponera på

Om jag imponerar någon så är det nog på helt andra vis

SvaraCitera

Inte Jung:

Om jag imponerar någon så är det nog på helt andra vis

Som ditt skägg när det får massor av sand på sig? Cool

SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:

Som ditt skägg när det får massor av sand på sig? Cool

bland annat

SvaraCitera
latest comments