Känner samma...
Tagga jobba X,x
lurifax69:
Ooo vad för utställning?
Min andra konstut. hängs upp idag, min familj och nära tycker jag ska spara medan alla utanför vill ha. Men jag ser inget värde i pengarna, det blir alltid runt 1000 kr när jag handlar och sedan ramarna så det är en svindyr konstutställning egentligen. Och fotografier kan man inte lita på. Kunderna få nöja sig med och titta, men den där snälla damen stör mig
Har ingenting jag önskar att köpa, har alltid allt jag behöver. Bara jag som känner så
Aziiima:
Ingen.mening längre detta liv
Nej, säg inte så! Ibland får man ta skit, om man får det av sin chef t.ex. även om det upplevs som hårt så vill ju chefen en inte illa utan att man utvecklas och jobbar på bra så vi alla gynnas i slutändan. 🙂
SkeletonGirl:
Min andra konstut. hängs upp idag, min familj och nära tycker jag ska spara medan alla utanför vill ha. Men jag ser inget värde i pengarna, det blir alltid runt 1000 kr när jag handlar och sedan ramarna så det är en svindyr konstutställning egentligen. Och fotografier kan man inte lita på. Kunderna få nöja sig med och titta, men den där snälla damen stör mig![]()
Va skoj! De ju bara kul o höra vad andra tycker ju
Hatar folk dubbelmoral av alla sorter.. Orättvist förhållande.se
De började bråka om mina tavlor
Hoppas inga mer vill ha nu, jag är för snäll!
SkeletonGirl:
De började bråka om mina tavlor![]()
Hoppas inga mer vill ha nu, jag är för snäll!
Så det är du som är Banksy!
Lav:
Så det är du som är Banksy!
Nää jag är Margarete Keane, fast jag skulle hellre vilja vara Jeremiah Ketner. Chefen och stammisen ville ha exakt samma tavla, en som jag tyckte var väldigt tråkig. Sen kom det en konstnär som ville ställa ut som bara hade åtta tavlor och jag tycker att jag har alldeles för lite