Det vi människor är överlägset bäst på är att utrota, förstöra, döda sådant som ställer till det för oss så det var bara en tidsfråga.
Har börjat använda reddit, när man väl kommer över den OTROLIGT fula och förvirrande layouten (säger inte att jag gjort detta ännu) så är det helt ok.
Storchen84:
Det vi människor är överlägset bäst på är att utrota, förstöra, döda sådant som ställer till det för oss så det var bara en tidsfråga.
Blev hackad på insta igår..tog tbx kontot bytte lösenord och sånt men alla mina mkt noggrant valda flöde bilder hade tagits bort.. Mår inte så bra.. Massa minnen man ba inte kan lägga upp igen och få samma minnen ifrån...
Donkeking:
Blev hackad på insta igår..tog tbx kontot bytte lösenord och sånt men alla mina mkt noggrant valda flöde bilder hade tagits bort.. Mår inte så bra.. Massa minnen man ba inte kan lägga upp igen och få samma minnen ifrån...
Stackare! Starta en ny planering, lägg upp bilder innan de visas för andra. Använder också Instagram för och kunna se på mina egna bilder. Ska göra två konton snart nu när jag sorterat mina lösen. Men så är det stora problemet med lista ut ett användarnamn till docktemat
Igår kände jag mig stark och kanske hade gjort någons dag. Räddat någons dag, men nu känner jag mig kraftlös med kramp i vaderna och orolig mage. Ska jag skjuta upp på illamåendet då det gick så bra förra gången eller låta det ta över.
Jag tänker inte låta det komma upp.
*kämpa*
Är det bara jag som repeterar dagar i huvudet, så fort man är ensam. Det gör mig stressad och därför använder jag mobilen ibland men det är också stressande, så då håller jag om min hamster istället för och inte börja pilla på andra saker. Det kanske är därför jag hittat vad jag vill göra med mina leksaker i förrådet. För och slippa repetera dagarna. Och göra en paus med måleriet som får mig och sitta still med kalla fötter. Med fotografi kommer man ut och rör sig. Det är mina tankar nu. Ändra matvanor blir svårt men godsakerna har jag lyckats ta ner på och kan ta ner på ännu mer.
Hakuna Matata
Att jag är ganska ledsen å nere ikväll
Att vara nedstämd leder ofta till dåliga vanor. Jo sant.
Denna är också rolig.
Dålig humor du har. 🙁 Vad är dt som är kul ed den? Vad äter han ens? :O