Trevlig-Snubbe:
THey wÖnt yÖr MönEy!!!!! 😉 Nä men, vad hände? De har aldrig kollat mig någonsin, kanske händer någon gång. 🙂
Tror min bil drar till sig lite uppmärksamhet hos polisen av någon anledning.. Vet inte varför. Så fort de får syn på mig så åker de efter och ibland stoppar de mig och ber mig blåsa
PWr:
Tror min bil drar till sig lite uppmärksamhet hos polisen av någon anledning.. Vet inte varför. Så fort de får syn på mig så åker de efter och ibland stoppar de mig och ber mig blåsa![]()
Haha lol! XD Kör du helt rakt eller kör du lite sicksack? För kör du underligt eller vilken anledning det nu är som gör att det ser mysko ut när du kör så förstår jag att polisen reagerar.
Trevlig-Snubbe:
Haha lol! XD Kör du helt rakt eller kör du lite sicksack?För kör du underligt eller vilken anledning det nu är som gör att det ser mysko ut när du kör så förstår jag att polisen reagerar.
De har nog inget annat för sig bara
PWr:
De har nog inget annat för sig bara
Ja, förmodligen! :/ Dumt för de borde göra annat än att rikta sig in mer eller mindre enbart narkotikabrott och trafikbrott bara för att de är enkla att lösa med bevis och allt. Men det finns så mycket annat de borde göra åt men nää.
Trevlig-Snubbe:
Ja, förmodligen! :/ Dumt för de borde göra annat än att rikta sig in mer eller mindre enbart narkotikabrott och trafikbrott bara för att de är enkla att lösa med bevis och allt. Men det finns så mycket annat de borde göra åt men nää.
Äsch. Jag har inget emot det egentligen och poliserna här är riktigt trevliga att prata med också så det är bra
PWr:
Äsch. Jag har inget emot det egentligen och poliserna här är riktigt trevliga att prata med också så det är bra
Ja dåså, varför inte! De kanske tycker att du är så trevlig så de bara känner att de måste kalla in dig och prata med dig.
Trevlig-Snubbe:
Ja dåså, varför inte!De kanske tycker att du är så trevlig så de bara känner att de måste kalla in dig och prata med dig.
Jo det måste nog vara så. Fördel att vara polare med polisen också
PWr:
Jo det måste nog vara så. Fördel att vara polare med polisen också
Så är det! Snart kan du langa droger eller något och ba, äsch det är bara några jordsäckar jag ska ha för plantagen (smart att ha ett plantage så att de tror på en också) och langa droger vid sidan av... Nä men det är dumt, droger är ju så dåligt. Jag tänker bara på vad man kan utnyttja. Men att sköta sig tjänar man ju grymt mycket på, finns ju inget man kan förlora på!
Då kan ingen komma och ba, ''nämen vad fan du har ju stulit det här'' eller ''de pengarna har du fått för att du sålt droger'' osv.
Trevlig-Snubbe:
Så är det! Snart kan du langa droger eller något och ba, äsch det är bara några jordsäckar jag ska ha för plantagen (smart att ha ett plantage så att de tror på en också) och langa droger vid sidan av... Nä men det är dumt, droger är ju så dåligt. Jag tänker bara på vad man kan utnyttja.Men att sköta sig tjänar man ju grymt mycket på, finns ju inget man kan förlora på!
Då kan ingen komma och ba, ''nämen vad fan du har ju stulit det här'' eller ''de pengarna har du fått för att du sålt droger'' osv.
Nä nu skäms jag, självklart ska man inte utnyttja stackars poliser och samhället och söndra, fy det är enbart dumt!!!
Trevlig-Snubbe:
Nä nu skäms jag, självklart ska man inte utnyttja stackars poliser och samhället och söndra, fy det är enbart dumt!!!
Tänker genast på Tarantino.
Har träffat Tarantino, det ni.
Trevlig-Snubbe:
My goaod (konstig uttal av my god).Coool!!!!
Ja. Eller. Jag kommer inte ihåg det här. Jag var i barnvagnen som min pappa körde på honom med.
Om man har mycket ångest men inte så att det är "panik". Borde sjukvården vara lite bättre tycker jag