Oh, solen har tittat fram en hel del idag så man kunde sitta ute.Men ändå lite kyligt Igår var det desto mindre roligt.Kallt grått och väldigt tråkigt väder
Jag försökte liksom komma på en enda bra sak med dåligt väder och jag hittade inte det? Läsa bok? nja det gör man ju ändå så ofta/lyssna på musik? nja det passar inte till dåligt väder asså nee
Kolla på serier? NEJ det passade inte heller liksom till dåligt väder
Jag ville ha den där WOW effekten att man har kommit på något unikt med att gilla dåligt väder. Men ne kom inte på en enda grej Jag kan inte på något sätt uppskatta det.Jag tänkte sätta mig med min moodboard inte ens det hade jag energi till
Det var som det kalla gråa tråkiga mörka hade tagit all energi ifrån mig
NO NO NO det tänker jag inte gå med på. Nu måste jag hitta ett bra försvar emot det kalla och tråkiga mörka.Det är jag och solen och värmen mot det kalla och tråkiga mörka.Det här krävs bra och noggrann planering.
Det är lite obehagligt å jobbigt att han säger sånna saker, de sårar mig till viss del men vet att jag är så mkt bättre än att fälla en tår för sånt
Well It's your job to make sure it is//
Energy/good mood/positive thoughts/sunny day
Saknar skolan något grymt.....
inte haft skola sen slutet av mars ...
eller jo, skolarbeten å prov i samma omfång men inte det här vara på skolan, ha bildlektioner osv. Valde ju Bild av en anledning.... Nu har vi enbart teoriämnen, bilduppgifterna är typ fota i det perspektivet osv...
Saknar att bara komma iväg bort från hemifrån.
Grät inte alls påväg t bussen, på bussen, påvägen från bussen efter skolan nej inte alls pga all ångest över ALLT nej såklart inte ha ha
Well almost Men i alla fall så har man gjort det man ska göra
Inget roligt på listan idag i alla fall.Men det hade jag inte förväntat mig heller men jag typ förväntade mig fint väder
Det var fint på morgonen så jag gjorde som jag brukade när det är fint.Gick ut med filt, kuddar och böcker.Men tyvärr så varade inte det så länge..
Good job/(almost) good day? hmm jag funderar på att göra mig ett eget tält?//Traci tält? haha
Men imorgon så ska jag i alla fall till bengans och kanske göra lite fynd? nåt ska man väl hitta hoppas jag (i always do)
Bara jag som skulle behöva sova i typ 2år eller så?
Little-Traci:
Well almostMen i alla fall så har man gjort det man ska göra
Inget roligt på listan idag i alla fall.Men det hade jag inte förväntat mig heller men jag typ förväntade mig fint väder
Det var fint på morgonen så jag gjorde som jag brukade när det är fint.Gick ut med filt, kuddar och böcker.Men tyvärr så varade inte det så länge..
Good job/(almost) good day? hmm jag funderar på att göra mig ett eget tält?//Traci tält? haha
Men imorgon så ska jag i alla fall till bengans och kanske göra lite fynd? nåt ska man väl hitta hoppas jag (i always do)
![]()
Har du inte sett allt de har där som i sf bokhandeln. Bengans låter större. Ska du inte se hollywood serien.
SkeletonGirl:
Har du inte sett allt de har där som i sf bokhandeln. Bengans låter större. Ska du inte se hollywood serien.
Har inte varit där ännu Nej har inte sett den serien bara nån liten trailer.But i shall and i will
Måste sätta mig med mitt schema och ändra lite igen senare
Idag är det fint och soligt i alla fall//Får väl se hur länge det varar
Jag är ett stort misslyckande
fick F på omprovet jag gjorde igår så fick hem provet för att få ”memorera” de så jag klarar det nästa vecka då jag hör omprov igen
ger upp snartttt
betygen sätts 4e juni
Okej så här ligger till va.Man känner att man har gjort nåt bra eller jag kanske skulle säga nåt VÄLDIGT bra. Så ska man inte tro att man kan dra sig tillbaka och vila ut. NO NO Det är en lång väg kvar skulle jag säga.
Men man måste i alla fall få unna sig lite kul? fun fun fun, all the way i have and i did
Well night time? bedtime read time sleep time? don't go the wrong way now
Stack hem 1,5 timme tidigare från skolan, direkt jag kommer in i dörren hemma så spyr jag på grund av migrän/huvudvärk
det triggade en del i mig om man säger så ang mat...
Torgmöte i Hörnäsand för Tommie Lindh nu på Lördag. Kom med mig och oss andra för att hedra hans minne!
Hm, det finns en gräns för hur mycket man orkar? planera ordna fixa skriv upp gör om.
Har du sagt att du ska göra och att du klarar av det så för du helt enkelt göra det.
Ska man försöka sig på att fixa en filmkväll? (ute) det ska ju vara fint här i östergötland ser jag..Så det är kanske bäst att passa på då..
Det blir ju jag i slutändan som får fixa (nästan allt)