Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Oh, solen har tittat fram en hel del idag så man kunde sitta ute.Men ändå lite kyligt CoolTumme ned Igår var det desto mindre roligt.Kallt grått och väldigt tråkigt väder Förvånad  Jag försökte liksom komma på en enda bra sak med dåligt väder och jag hittade inte det? Läsa bok?  nja det gör man ju ändå så ofta/lyssna  på musik? nja det passar inte till dåligt väder asså neeTardig Kolla på serier? NEJ det passade inte heller liksom till dåligt väder

Jag ville ha den där WOW effekten att man har kommit på något unikt med att gilla dåligt väder. Men ne kom inte på en enda grej Förvirrad Jag kan inte på något sätt uppskatta det.Jag tänkte sätta mig med min moodboard inte ens det hade jag energi tillFörvirrad Det var som det kalla gråa tråkiga mörka hade tagit all energi ifrån migFörvirradTardig

NO NO NO Arg det tänker jag inte gå med på. Nu måste jag hitta ett bra försvar emot det kalla och tråkiga mörka.Det är jag och solen och värmen mot det kalla och tråkiga mörka.Det här krävs bra och noggrann planering.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är lite obehagligt å jobbigt att han säger sånna saker, de sårar mig till viss del men vet att jag är så mkt bättre än att fälla en tår för sånt

SvaraCitera

Well It's your job to make sure it is//Hjärta

Energy/good mood/positive thoughts/sunny  dayHjärtaHjärtaTumme uppCool
drago.jpg

SvaraCitera
Aihs
 Aihs

Saknar skolan något grymt.....
inte haft skola sen slutet av mars ...
eller jo, skolarbeten å prov i samma omfång men inte det här vara på skolan, ha bildlektioner osv. Valde ju Bild av en anledning.... Nu har vi enbart teoriämnen, bilduppgifterna är typ fota i det perspektivet osv...

Saknar att bara komma iväg bort från hemifrån. 

SvaraCitera
M04
 M04

Grät inte alls påväg t bussen, på bussen, påvägen från bussen efter skolan nej inte alls pga all ångest över ALLT nej såklart inte ha ha Tumme upp

SvaraCitera

Well almostGalen Men i alla fall så har man gjort det man ska göraTumme upp Inget roligt på listan idag i alla fall.Men det hade jag inte förväntat mig heller men jag typ förväntade mig fint väderRullar ögonen Det var fint på morgonen så jag gjorde som jag brukade när det är fint.Gick ut med filt, kuddar och böcker.Men tyvärr så varade inte det så länge..GråterGråter

Good job/(almost) good day? hmm jag funderar på att göra mig ett eget tält?//Traci tält? hahaTumme upp

Men imorgon så ska jag i alla fall till bengans och kanske göra lite fynd? nåt ska man väl hitta hoppas jag (i always do) HjärtaTumme upp

SvaraCitera
M04
 M04

Bara jag som skulle behöva sova i typ 2år eller så?

SvaraCitera

Little-Traci:
Well almostGalen Men i alla fall så har man gjort det man ska göraTumme upp Inget roligt på listan idag i alla fall.Men det hade jag inte förväntat mig heller men jag typ förväntade mig fint väderRullar ögonen Det var fint på morgonen så jag gjorde som jag brukade när det är fint.Gick ut med filt, kuddar och böcker.Men tyvärr så varade inte det så länge..GråterGråter

Good job/(almost) good day? hmm jag funderar på att göra mig ett eget tält?//Traci tält? hahaTumme upp

Men imorgon så ska jag i alla fall till bengans och kanske göra lite fynd? nåt ska man väl hitta hoppas jag (i always do) HjärtaTumme upp

Har du inte sett allt de har där som i sf bokhandeln. Bengans låter större. Ska du inte se hollywood serien. 

SvaraCitera

SkeletonGirl:

Har du inte sett allt de har där som i sf bokhandeln. Bengans låter större. Ska du inte se hollywood serien. 

Har inte varit där ännuSöt  Nej har inte sett den serien bara nån liten trailer.But i shall and i willTumme uppTumme upp Måste sätta mig med mitt schema och ändra lite igen senareTardig

Idag är det fint och soligt i alla fallHjärta//Får väl se hur länge det vararShockerad

sunlove.jpg

SvaraCitera
M04
 M04

Jag är ett stort misslyckande Tumme upp
fick F på omprovet jag gjorde igår så fick hem provet för att få ”memorera” de så jag klarar det nästa vecka då jag hör omprov igen Shockerad
ger upp snartttt
betygen sätts 4e juniShockerad

SvaraCitera

Okej så här ligger till va.Man känner att man har gjort nåt bra eller jag kanske skulle säga nåt VÄLDIGT bra. Så ska man inte tro att man kan dra sig tillbaka och vila ut. NO NO Icke!Det är en lång väg kvar skulle jag säga.

Men man måste i alla fall få unna sig lite kul? fun fun fun, all the wayTumme uppTumme upp i have and i didSöt

Well night time? bedtime read time sleep time? don't go the wrong way nowSoverOskyldigSöt
Hjärta
nigt.jpg

SvaraCitera
M04
 M04

Stack hem 1,5 timme tidigare från skolan, direkt jag kommer in i dörren hemma så spyr jag på grund av migrän/huvudvärk Förvirrad
det triggade en del i mig om man säger så ang mat...

SvaraCitera

Torgmöte i Hörnäsand för Tommie Lindh nu på Lördag. Kom med mig och oss andra för att hedra hans minne!

SvaraCitera

Hm, det finns en gräns för hur mycket man orkar? planera ordna fixa skriv upp gör om. 

Har du sagt att du ska göra och att du klarar av det så för du helt enkelt göra det.SoverFörvirradTardig

SvaraCitera

Ska man försöka sig på att fixa en filmkväll? (ute) det ska ju vara fint här i östergötland ser jag..Så det är kanske bäst att passa på då..

Det blir ju jag i slutändan som får fixa (nästan allt)Söt

SvaraCitera
latest comments