Captain Jack Sparrow:
Torgmöte i Hörnäsand för Tommie Lindh nu på Lördag. Kom med mig och oss andra för att hedra hans minne!
Nu i dessa tider?
brukar ha ganska bra kontroll över min social anxiety. umgås ofta med kompisar, kommer bra överens med kollegorna, festar en hel del, brukar kunna snacka med främlingar utan problem etc
men tanken på att följa med killen jag gillar till hans bästa kompisar och festa med dem får mig att mentalt skita på mig och ger mig fetaste hjärtklappningen
Försökte se en serie på youtube från tv men kunde inte hitta engelsk text. Vi har youtube på tv hemma så jag kopplade inte in mobilen till tv.
fixa mitt problem (a)
Oh, får väl se hur det blir idag man har ju liksom inte hunnit fixa något..
Jag vill verkligen det här och pushar mig själv att jag SKA fixa det.Det gick ju faktiskt bra sist vi träffades.Så man får hålla tummarna att det går bra den här gången med.
Dag 2 av att distrahera mina tankar med att pussla ett pussel me 3k
bitar
NO NO no time for rest now Seriöst, har god lust att bara strunta i min lista och mitt schema och bara ta det som det kommer.Men vet hur det blir då Då gör man saker man lär få ångra eller försöker att glömma dagen efter och bara hoppas på att ingen ska minnas vad man gjorde typ hehe..
Men en sak ska jag i alla fall göra det första jag gör innan jag gör nåt annat färga håret typ ljusbrunt á la Kate Bush - Hounds of Love/Tänkte försöka mig på att göra en egen version av musikvideon Hounds of Love med Kate Bush (ensam) filat på lite idéer och det kan bli bra
Self control?// hm ja kanske 60/70 % det är väl bra
Åå får damp. På mig. På livet. På skolan. På ALLT.
Det är ☀️ idag ett bra tecken..
Positive mood när det är fint ute
Stress stress stress stress
varför så sjuuuuuuukt mkt skolgrejer sista veckorna? Får panik..på riktigt... motivationen har sprungit bort, glömde pappren i skolan i torsdags så för överleva me dokumenten på Word men fattar 0, ushh
Får gärna se ut såhär en bra bit in i juni också
Storchen84:
Skulle stått minst 25 grader på samtliga dagar istället tycker jag
Storchen84:
Ooch sen kommer vi i Norrland..
snöade idag + ligger fortfarande typ 50+ cm snö på backen
Asså folk på den här sidan..