visst att jag kan bli rörd om det är en sorglig scen i en film men att gråta non stop i 2 timmar var nått nytt...10/10 mina ögon svider ;((
Kan inte sluta tänka på de, är sååå glad nu
Vill bara han ska veta allt jag tycker om honom, vill bara säga allt, och jag ska berätta.
Ice:
Funderar på om jag har sett filmen Collateral med Tom Cruise, märks om en timme när börjar kolla om känner igen filmen eller inte.
Den är riktigt bra
Adjö på er.
Missade 10-års-jubileum-avregg med ganska lång tid tid. Blir nu istället medan man ändå har det i minnet.
tja
Okej, då var det slut för dagen ^^ man har lyckats få till det på ett eller annat sätt
Och det kan bero på att man planerat det så bra kanske..
Imorgon så blir det bilutflykt och det ska vara sol hela dagen imorgon yes yes yes
så HOPPAS jag att det ska vara "badväder" om jag själv inte kommer att bada så kanske alla andra vill det..
nämen jag dör så gulliiii asssåeee
Hur hamnade jag här igen.. vilken nostalgi känsla.. undrar vilka som är kvar från min tid
här var man inte inne igår, borde man ta bort konto nu nr man snart fyller 25?
Vad är det med alla gamla användare som kommer tillbaka helt plötsligt? Är det samma person eller?
Asstriid:
Vad är det med alla gamla användare som kommer tillbaka helt plötsligt? Är det samma person eller?
Corona tristess antagligen
Livet rullar på...
på fyrkantiga hjul
Helt underbar dag asså seriöst ^^ hade planerat det väldigt bra måste jag säga så idag har man nästan klappat ankor och (nästan blivit slängd i vattnen) asså jag fattar inte varför folk matar ankorna? herregud på en badstrand också? inte så konstigt att de inte är rädda för människor
man kunde ju nästan klappa de
tog (ett par bilder) ska ladda upp de flesta på insta men vissa vet jag inte om jag vågar ladda upp dock
Dagen slutade med lite spännande äventyr och lite annat gott
Men assååååeeeeee