Jag ser fram emot att äta lasagne ikväll
Sjukt vacker hund, vill äga en bullterrier.
Hur vet man skillnaden på om man är ett aggressivt barn eller om föräldern bara är en total idiot
Jack Daniels är nästan slut världens undergång asså? Nja eller?
Äventyr är bra när de behövs asså ^^
Vaknar tidigt för att gå ut och sätta mig och äta frukost i solen ^^ men fortfarande mörkt?
Idag så har man inte nåt man ska göra jag trodde min lista skulle vara full av saker som jag skulle ta tag i.. men ne? ^^
Frukosten är avklarad, vad ska jag göra nu?
Ja, asså man trodde verkligen vissa saker skulle gå mycket fort att göra? men det är sååå mycket som kommer till? herregud jag visste inte att det var såå komplicerat
Det är väl så att det är skillnad på vem gör det kanske? när man gör det själv så går det typ fort? ^^
confused
gissa vem som ska börja på specialpedagogiskt gymnasium
stanislavdenstore:
gissa vem som ska börja på specialpedagogiskt gymnasium
hmm det undrar jag maybe u
Om nu max kör pappsugrör, varför ska donken o bk envisas att köra utan sugrör, och fortfarande ha plast om man ber om sugrör? Jag vill ha sugrör om min dricka har is (vilket den alltid har) plus att jag tycker att pappsugrören max kör är bra - och jag har svårt att tänka mig att det är pappsugrör max själv tagit fram, och att det därför bara är max som kör med dom. Skärpning nu för fan. Vi kommer vara beroende av oljebolagen i många årtionden framöver, vi kan åtminstone skippa den här djävla plastdyngan.
Asså, jag gillar verkligen inte när det mörkt och grått ute det har ju varit så fint och varmt så här långt så varför inte fortsätta?
I värsta fall så får man immigrera till Australien för det är det varmt och soligt