Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Jag ser fram emot att äta lasagne ikväll

SvaraCitera

Sjukt vacker hund, vill äga en bullterrier. Glad

SvaraCitera
Ämnesstartare

SolSkur:
Sjukt vacker hund, vill äga en bullterrier. Glad

Walter

SvaraCitera

Hur vet man skillnaden på om man är ett aggressivt barn eller om föräldern bara är en total idiot

SvaraCitera

Jack Daniels är nästan slut LedsenGråter världens undergång asså?FörvånadCensur Nja eller?

Äventyr är bra när de behövs asså ^^ 

SvaraCitera

Vaknar tidigt för att gå ut och sätta mig och äta frukost i solen ^^ men fortfarande mörkt? Censur

Idag så har man inte nåt man ska göraSkeptisk jag trodde min lista skulle vara full av saker som jag skulle ta tag i.. men ne? ^^

SvaraCitera

Frukosten är avklarad, vad ska jag göra nu?

SvaraCitera

Ja, asså man trodde verkligen vissa saker skulle gå mycket fort att göra? men det är sååå mycket som kommer till? herregudFörvirrad jag visste inte att det var såå  kompliceratFörvirrad

Det är väl så att  det är skillnad på vem gör det kanske? när man gör det själv så går det typ fort? ^^

SvaraCitera

confused 

SvaraCitera

gissa vem som ska börja på specialpedagogiskt gymnasium Tardig

SvaraCitera

stanislavdenstore:

hmm det undrar jag maybe u

SvaraCitera
Ämnesstartare

stanislavdenstore:

JagRullar ögonen

SvaraCitera
Ämnesstartare

Om nu max kör pappsugrör, varför ska donken o bk envisas att köra utan sugrör, och fortfarande ha plast om man ber om sugrör? Jag vill ha sugrör om min dricka har is (vilket den alltid har) plus att jag tycker att pappsugrören max kör är bra - och jag har svårt att tänka mig att det är pappsugrör max själv tagit fram, och att det därför bara är max som kör med dom. Skärpning nu för fan. Vi kommer vara beroende av oljebolagen i många årtionden framöver, vi kan åtminstone skippa den här djävla plastdyngan.

Hjärta

SvaraCitera

Bananlåda:

JagRullar ögonen

stanis och bananis behöver särbehandling Galen

SvaraCitera

Asså, jag gillar  verkligen inte när det mörkt  och grått ute Förvirrad det har ju varit så fint och varmt så här långt så varför inte fortsätta?Gråter

I värsta  fall så får man immigrera till Australien för det är  det varmt och soligtGlatt skålandeCoolHjärtaHjärta

HjärtaHjärta
ute.jpg

SvaraCitera
latest comments