Har så ont i fotvristerna, har alltid haft det men vet inte om det blev värre då jag bröt foten. Benen har jag tränat upp men det hjälper inte när man inte har några fötter. Har däremot bra balans men tappar jag kontrollen ![]()

Det är inte så konstigt att man inte litar på honom liksom, tror på att människor kan ändras men detta...ja good luck.
Start with ^^

Sol
värme
Den har man typ väntat på eller hur? ^^ och nu har man varit väldigt på ett bra tag för att få igång inspelningen (igen) man i stort skissat//skrivit upp så mycket idéer så man vill helst förverkliga de..
och med tanke på hur det har varit så har nästan allt legat på is.. men det går sakta framåt.. 
Jag hoppas också att man kan börja inskaffa lite mer 80s prylar så få rummet lite mer retro..
jag har väntat så länge på att börja på riktigt
Oh, jag har just lyssnat på en nästan hel låt..
jag säger bara helt underbart.. jag bara längtar tills allt släpps 

Idag har det sol och lite molnigt ^^ men ändå så har man fått en del gjort?
Idag har sol och helt underbart asså
men känner den där känslan att bättre tider är på väg ^^ jag har längtat hela tråkiga kalla mörka hösten/vintern..
Imorgon i alla fall så ska jag ÄNTLGIEN på ett litet äventyr ^^ pop-tidning/nya Lp-skivor och kanske en Jack Daniels haha 
sist man hade planerat allt minsta detalj så gick det inte som planerat.. jag hade verkligen suttit i timmar (om jag ska vara riktig ärlig) och skrivit upp för att det skulle gå ihop.. men sen får man veta NEJ du måste ändra ditt schema..och man bara ah men tack så jävla mycket asså.. 
Då kände man den här känslan att man vill ta ett bord och slänga ut det genom fönstret
herregud kunde man inte åtminstone förvarnat i förväg? så man kan kunde planera lite bättre?
![]()
Det var liksom inte bara min dag som blev förstörd utan andra som väntade och blev inte så glada precis ^^
Det viktiga är inte vad man gör utan att man gör det med stil.
Mm, min dag slutade inte bra då.. slutade med att jag var arg/förbannad och ledsen.. men imorgon ska INGET få komma emellan.. Jag ska följa mitt schema från A till B.. tänker fan inte sitta och och lägga ner min tid och energi på nåt som folk bara viftar bort och struntar i och tror det är nåt (rolig sysselsättning man gör)
Man kan inte hela tiden förvänta sig att man ska ställa upp och inte positiv feedback tillbaka..

powerboost/energiboost
positive moods

Oh lyckad dag lyckad äventyr 
OCH mycket fina saker 

OCH varm och skönt har det varit ^^ man har inte haft så mycket på sig idag ^^
men inte på samma äventyrsställe tyvärr
jag längtar tillbaka tid ibland ^^ men vår/sommaren är väl sakta på väg så man får hålla ut ett tag till ^^
Men dagen va helt underbar
man hade planerat in alltid väldigt bra..(och inga plötsliga ändringar)
men under äventyrstiden så fick man helt plötsligt nya idéer till en massa saker höhö
^^ sjukt men sant.. Men jag tror en stor del av att det har gått så bra är att man har varit positiv och glad.. från den dagen man vaknade upp till man kom hem..

Gör man bra ifrån sig så blir men belönad eller hur ? ^^
och det brukar jag alltid göra.. (nästan) alltid/positiv/glad.
men visst det är de tillfällena då man inte kan göra det just på det sättet man har kommit överens om.. MEN då istället så får man vara kreativ och komma på andra sätt helt enkelt som är bra för alla parter

Men nu efter det här så jag har nya spännande /trevliga idéer på G kanske lite omöjliga? vissa av de i alla fall..
men ändå inte helt.. det gäller helt enkelt att få till den där spännande jag-vill-testa-det-här-känslan-finns den där så kommer det att bli av..
3D-printern har monterats ihop och ska kalibreras, sen blir det finfina figurer att måla.
Feelsgoodman. 
Är livrädd för måndag. Om jag hade kunnat hade jag druckit min glad elr tagi en öd-MEEN nejdå ängel som jag är så gör jag ej det. Bättre lida genom psykiska smärtan å se hur det går på måndag me soc å grejor. 

Okej, min planering gick åt skogen hahaha ^^ jag skulle börja dagen med att gå ut på våran tomt och filma en sommarhälsning till mina kära med-rävar hehe
sen för att lägga upp på insta? i en mycket snygg 80s traci lords/syntpop aktigt utklädnad och så får jag se till min förvåning att det hade snöat?
jag hade helt seriöst glömt bort det
jag vara så inne i vad gjorde så jag tänkte inte på det..
jag är så att har jag bestämt mig att göra något så går jag all in.. aja det är bara att bita i den sura bananen och tänka om och komma på nåt annat sätt ![]()

Jag har ju filmat mig själv en del i naturen (på mitt hemliga ställe) i olika miljöer både lite (gränslöst/utan för boxen)
och lite mer 80s Kate Bush/Niki & The Dove (dock så kan jag inte påstå att det var så bra haha)
Men okej, söndagar ska ju vara den tråkiga dagen? jag har typ lärt mig och uppskatta söndagen mer? då man kan hitta på saker utöver det vanliga? hehe
alltid bra att skriva en lista sen bocka av? ^^
det gäller verkligen att man är kreativ gör något aktivt...
Positive moods/Positive thoughts

Orkade inte städa råttorna bur så bytte bara matta på övervåningen deras å rensade ana toalådan
mvh lat j*vel
jahopp måndag imorn, skjut mig tack?