Här kommer det första lilla 3D-objektet, en liten båt för att lättare felsöka och kalibrera inställningarna! Sen blir det små figurer att måla för DnD!
HAAAAJP
Monster och Insta är INTE nån bra kombination 
höhöh Men yes ^^
ny dag imorgon nya spännande händelser (förhoppningsvis) eller?
haha..
Okej, jag kollade genom mitt schema och hade glömt att jag hade skrivit (inköp/nya saker till 80s-rummet) men okej får fixa efter plugg.. vakna vid 8 (sätta på vinylspelaren) och låt det rulla på helt enkelt.. sen efter lite plugg så tag i resten.. men lär få göra det andra själv dock och är lika bra de ^^
Oh, so damn true 
älskar de här små underbara tänkvärda böckerna asså.. 
Well, God morgon 
Start your day with this ^^
brukar dock inte äta kex till frukost i vanliga fall höhö
Men monster är alltid ett måste ^^ och självklart min favorittidning
Nu blev man sugen på monster tack vare oavanstående person 
Little-Traci:
Kan skicka ett par till dig ^^
Skulle inte tackat nej haha
är pank + får inte gå ut själv atm ![]()
M@r@bou:
Skulle inte tackat nej hahaär pank + får inte gå ut själv atm
Well, efter mitt lilla äventyr förra veckan så fick "ett par" dock är det pacific punch höhö
så visst ^^
Oh, a day to be written in my book höhö
energin på topp i alla fall
tankarna på flera håll men allt bara flöt på rätt bra.. stan gick väl så där ^^
jag tror jag kolla på fel ställen helt enkelt..
jag vet ju att jag ska vända mig till mina kära följare eftersom de är experter
Seriöst när jag lyssnar på den här dekorativa Lp-skivan så känner jag ett lugn/energi/kraft över låten
Dj, Ease My Mind//Positive moods/Positive thoughts

The little fox is trying to find her way back home to the bed

Idag blir den en figur att printa, antingen Ryuko från Kill la Kill eller Rena från Higurashi No Naku Koro Ni.
Decisions, decisions...
Sovit: 5 timmar. Att göra idag: 10 timmar. Kan inte bestämma mig för om jag borde äta frukost ellet sova i 16 minuter inann nästa onlinelektion
BUP idag gick OK
kaanske slipper va sjukskriven från skolan efter lovet yeyyyy
men ojoj vad mkt krav å grejer :))
Oh seriöst underbart väder idag☀️
suttit ute på tomten (nästan) hela dagen med plugg/freestyle/mixtapes och massa Classic poptidningar och monster

Sen var jag en snabbis på vårat äventyrsställe (har inte varit där sen november) och då va det kallt också och inte så fint heller..
men nu när jag var där så börjar se fint ut igen men inte riktigt som de var typ mitten av juni/juli..
OCH man får helt plötsligt en massa idéer som skriver upp snabbt för att inte glömma..
men sen vill ju genomföra de också?
musikvideon jag och några va mina kära följare tänkte göra har legat på is ett bra tag nu och man vill verkligen sätta igång med det och lite annat spännande.. så man får vara positiv och tänk att det kommer att bli bättre och vi är ju redan inne på ljusare och härligare tider så ^^![]()
Oh, art asså 
längtar tills det ser ut som här igen där
M@r@bou:
BUP idag gick OK
kaanske slipper va sjukskriven från skolan efter lovet yeyyyy
men ojoj vad mkt krav å grejer :))
Första gången du gick dit?
Hur:
Första gången du gick dit?
Gått 1-2ggr per/vecka sedan en överdos 1a mars som ledde t ambulans å akuten + inläggning 40h
har 3 olika mediciner å mixar fortfarande me hur mkt av antideppen jag ska ha för min GAD + ska byta bup till en i kommunen jag går skola 3h bort
känns som jag varit där flera år lol.