Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Oh idag massa stress, truss på stan stress ut bokhandeln ^^ och gjorde ett litet besök hos bengans ^^

Men gjorde lite fynd Hjärta

SvaraCitera

Besviken, dahlbear inte kommit tillbaka än

SvaraCitera

Screenshot_20220323-173415_Chrome.jpg

Stötta mig, cosplayar i hanami. Konan. Cina. Korna. Lolita loppis i helgen den största på flera år. Rekord Mycket glad 

Kommer inte hitta nått. Kräsen.
Pet noga.  Gråter

SvaraCitera

Geocache event igen i keillers park därefter alingsås. Bjuds på korv som vanligt Skeptisk 

Mer fans men det är bara fans. Inget mer.
Mina smeknamn inte hemliga mer. Ledsen Skattjägarna är coola Rodnar

SvaraCitera

Hoppar över lolita på hanami. Vill vara på alla platser samtidigt. Framför allt med emos. Steampunk trist. Cosplay nä Oskyldig

SvaraCitera

Bara en enda vän och umgås med suck. Förutom jägarna då men de är bara när de är event Gråter

SvaraCitera

Knäckt axlarna. Arbetsskada. Rip. 
Utan armar nu. Ledsen

SvaraCitera
Ämnesstartare

SkeletonGirl:
Besviken, dahlbear inte kommit tillbaka än

oj dig har man inte sett på ett tag Förvirrad

SvaraCitera

HjärtaHjärta

The sun  and the wind ^^
2015.jpg

SvaraCitera

Oh ^^ dåligt väder idag när man tänkte vara ute och filmaRodnar

Kommer tyvärr vara så här ett tag nu ^^

SvaraCitera

summer-love.jpg

SvaraCitera

Oh  ^^ visst har man njutit va solen? Söt man har varit ute en hel del och filmat lite olika saker kan jag säga ^^ INTE det man skulle ha filmat dock heheRodnar

Men jag fick ihop en liten film i alla fallRodnar

SvaraCitera

Vädret blir bara bättre och bättre ^^ men ändå inte så jättevarmt ännu dockRodnar  men man kan vara ute och filma i alla fall ^^ KANSKE inte nåt så där JÄTTE avancerat  men lite lite kreativa klipp ^^ Rodnar

Här har man gjort massa spännande saker Rodnar skulle vara helt underbart om  vi kunde åka hit igen och glömma allt ett tag och bara GO CRAZY ^^HjärtaHjärta
little-tracic-favortie-place-2.jpg

SvaraCitera

Idag var det lite varmare ^^Hjärta

Man har bara njutit av vädretRodnar det är de här man har väntat på VÄLDIGT länge typ Hjärta nu fattas det bara EN liten sak till sen är precis som det ska varaRodnar

SvaraCitera

Jag vill bli diagnostiserad av en psykolog men vill för bövelen inte att mina päron ska veta om det är så, har nån ett tips?

SvaraCitera
latest comments