Asså kan dagen bli bättre ^^ ? mitt uppe i skola/filmmanus/ och renevoring? mitt rum bara dock ^^ och så SOL och härligt väder
Man har har gjort några moodbordas som man riktigt stolt över.. men andra tycker? men ska du verklgien ha rummet så?
Tycker så här, visst alla får tycka som de vill men man ska inte gå in och styra och ställa över andras idéer
Åh asså seriöst ska man skratta eller gråta?vill man inte så vill man inte asså att man inte kan fatta det?
Men ska bli skönt att man blir av hela grejen..
asså man har ju försökt på alla sätt men det går inte in typ..
Men i värsta fall så får man hitta på nåt annat..
Little-Traci:
Åh asså seriöst ska man skratta eller gråta?vill man inte så vill man inte asså att man inte kan fatta det?Men ska bli skönt att man blir av hela grejen..
asså man har ju försökt på alla sätt men det går inte in typ..
Men i värsta fall så får man hitta på nåt annat..
Context?
varför gillar inte mina föräldrar mig
Asså Drake varför sno Niki & The Doves låt Hotline Bling? 
Söndagar brukar vara så att man måste skriva schma för en vecka framåt? och det är inte lätt alla gånger..

Imorgon är det dags då ^^ jag hoppas det blir som de/jag har kommit överens om?
Asså jag visste ju att det skulle bli typ svårt? film tar ju lite tid..^^ art-takes-time?
Jag typ klar med någa av mina projekt fast en del sa att jag inte kommer bli klar..
vill gå på dejt. finns inga intressenter dock
youngvobb tror att jag är samma person som en annan användare pga samma kändis på profilbilden. lösning: byta profilbild till youngvobbs.
galgal:
youngvobb tror att jag är samma person som en annan användare pga samma kändis på profilbilden. lösning: byta profilbild till youngvobbs.
skummis

Asså jag säger bara WOW
blev såå glad när jag fick den lilla saken.. ^^ trodde aldrig att jag skulle få den..
Men asså man blir så glad när man känner att man har gjort något fint..

Och nu har man bytt namn på insta också.. till något fint

Och nu har vi kommit övrens om filmmanuset (lite)

Just nu tänker jag på att jag borde tvätta rutorna
Idag så FÖRSTA inspelningen på min eller våran ska jag säga ,film^^ och som vi döpt till lite svagt till The Fox & the Grey Dove
för vi bråkade ett tag om att det var svårt att få med en äkta räv.. Men sen var det en av mina fantastiska följare som kom ett väldigt bra förslag
så jag fick med min räv till slut..
Och asså det var härligt väder ute också varmt kan jag säga.. så det var kul vara på det hemliga stället ^^
Det kommer vara lite av en deckare blandat med lite Fifty Shades of Grey

Mm ^^ just så är det.. 

Har skaffat astronaut hjälm^^
eller aa fått ska jag nog säga
The Fox & the Dove & inspector Grey in a grey suit in the night