Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Mm ^^ idag  asså när jag på mitt sommarjobb och vi satt ute och pysslade med lite roliga collage så fick jag en hemsk fråga ^^ jag kände jag bara att NEJ INTE modellera asså INTE igen ^^ 😱 jag försökte hela tdien att säga vi gör något annat som är lika kul ? ^^ men jag TROR de var nån som sa till de att fråga mig.. och nej det blev ingen modellera den här gången gången haha 😊 

Asså helt otroligt att  JAG fick med Sidney-kopian med i våran film ^^ ❤️ 😳  men det var mest för att jag tjatade så mycket på honom.. så följde han med några gånger på våra inspelningar och han såg att vi hade kul 😉  🤓  så ja, han ändrade sig till slut.. ❤️ 🤗 

Inte bara inspelningar utan massa  andra crazy/spännande saker ^^ och han sa nåt som jag blev väldigt glad över 😮 och jag  HOPPAS nu när åker förbi  det där fina huset att han kan prata med de där.. ❤️ 🌻 

SvaraCitera

Mm tack för en riktigt underbar dag Sidney-kopian ^^ 😳 dagen har varit trevlig.. 🌺 🍓 och vädert har varit helt underbart asså.. sol värme ❤️ och så gjorde vi lite fynd när vi var inne på benagns 🤓 

Jag känner att skriva ner en lista är typ det bästa jag har gjort ^^ dagarna blir typ roligare?även om man skriver ner tråkiga saker.. ^^

Sen har vi äntlgen fixat lite lack till nya bordet  och stolarna^^ och det gick rätt så bra.. jag var inte så bra på det 🤓 

SvaraCitera

Dagen har varit helt underbar asså ^^ suttit ute och och gjort lite roligt pyssel  och lyssnat på lite Sunset Tyger och durkit lite gott ^^ ❤️ 🍒 🍓 🍷 asså en Sidney-kopian sa nåt som jag tyckte var väldigt rolig haha, asså på sätt och vis håller jag med honom men nja? 🤓 

Kunde dock inte sitta på de nya stolarna de inte är oljade så jag får använda de  typ när allt när klart ^^

Jag hade inte så mycket på mitt schema idag som tur var.. ^^

SvaraCitera

Seriöst, det här va INTE bra ^^ INGET me det här var bra.. var det här deras vision?

Tillbaka till ritningsbordet  igen asså.. gör om GÖR RÄTT..

SvaraCitera

En avskalad sida detta. Går ej skicka pm eller jag som ej fattar hur man gör? (Ej aktuellt nu, kan vara bra att veta framöver.)

SvaraCitera

Finns det ingen onlinelista? Om den finns så kanske jag har missat var den är.

SvaraCitera
Admin

Postad av: @

En avskalad sida detta. Går ej skicka pm eller jag som ej fattar hur man gör? (Ej aktuellt nu, kan vara bra att veta framöver.)

Hej, PM funktionen är borta. Vi har inte musklerna till att hålla ordning på alla PM. Det är lite för vanligt med grooming så endast publika trådar. Vi har inget krav på att man skriver ut sitt riktiga nämn. Sköts saker snyggt kan man ha flera konton för att disktutera personliga/olika frågor. 

99.5% av alla användare har Discord, Snapchat eller motsvarande och Ungdomar kommer aldrig bli den typen av sida (igen). Diskutera gärna features i den öppna tråden rörande saker som vi kan göra bättre. 

SvaraCitera
Admin

Postad av: @

Finns det ingen onlinelista? Om den finns så kanske jag har missat var den är.

Typ en onlinelista om du kollar på medlemmar i forumet. 

Medlemmar – ungdev Forum (ungdomar.se)

SvaraCitera

Åh ^^ vädert idag var inte så roligt.. 😪 vi kunde i alla fall sitta ute vilket var trevligt..vi satt ute och gjorde lite roligt pyssel.. ^^ 

Hade tänkt mig stan idag med Sidney-kopian ^^ men asså VÄDRET gjorde så att man knappats blev sugen på att åka in till stan 🙄 

Och? vi Hade tänkt spela in våran film men det ska vara dåligt väder hela veckan så vi får se..

Men jag satte på lite Niki & The Dove på vinyl  (We want the sun) ❤️ ❤️ ❤️ asså man blev mer positiv hehe 🍒 🍓 😎 

SvaraCitera

Verkar bli mycket regn denna vecka. Det kan ställa till det med mina planer i veckan, måste kolla vädret ifall jag måste ändra på planerna.

SvaraCitera

Mm ^^ asså  jag kunde inte sitta ute idag..https://ungdomar.se/img/smilies/blush.gi f" alt="Rodnar" /> hade typ tänkt sitta och göra lite roligt pysselhttps://ungdomar.se/img/smilies/blush.gi f" alt="Rodnar" />men så kom de tråkiga regnet ^^ jag kunde sitta under våran paviljong🤔 men inte samma sak.. vill ha sol/värme😔

Så det blev till att sitta på rummet och pyssla lite.. och det var verkligen inte samma sak ^^ https://ungdomar.se/img/smilies/blush.gi f" alt="Rodnar" />

Men jag hörde  från Sidney-kopian att det ska bli bättre..❤️ och vi ska SNART ut till vårat ställe och förhoppningsvis så ska vi börja med våran videohttps://ungdomar.se/img/smilies/blush.gi f" alt="Rodnar" />

SvaraCitera

Mm ^^ asså  jag kunde inte sitta ute idag 😳 hade typ tänkt sitta och göra lite roligt pyssel men så kom de tråkiga regnet ^^ jag kunde sitta under våran paviljong🤔 men inte samma sak.. vill ha sol/värme😔

Så det blev till att sitta på rummet och pyssla lite.. och det var verkligen inte samma sak😳

Men jag hörde  från Sidney-kopian att det ska bli bättre..❤️ och vi ska SNART ut till vårat ställe och förhoppningsvis så ska vi börja med våran video^^😘

SvaraCitera

Då är jag tillbaka igen. Kunde ej logga in, mailade om problemet idag kl 11:55 och fick svar redan kl 12:01. Problemet fixades snabbt. 👍 

Jag hade innan gått in på min profil offline för att kolla när jag senast var inloggad, men vart påmind om tid/datum-stämpeln blivit borttagen.

Jag har varit på resa till Danmark och Tyskland, därför ej haft tid att ta tag i problemet. 😀 

loke reagerade
SvaraCitera
AJS
 AJS

Jag kan inte justera min profilbild innan jag skriver 2 inlägg ink denna. Fan asså den här nya sidan är så mycket sämre o finns så mycket buggar/konstiga saker. Saknar hur den såg ut, men men. Hoppas grovt att de fixar allt asap.

Nu ska jag skriva ett till inlägg så jag kan redigera min profil

SvaraCitera
AJS
 AJS

Vi borde starta upp lära känna varandra tråden igen, undra vilka som hänger här nu

loke reagerade
SvaraCitera
latest comments