Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Ice
 Ice

Nyss lyckades jag komma in på mitt gamla konto!

För ett tag sedan när jag försökte, då stod det att kontot inte fanns, då provade även klicka på glömt lösenord som inte heller funkade. Kunde hitta min profil när jag gick in i en tråd som jag hade skrivit i. När jag gick in på min profil då stod det noll inlägg haha.

Jag provade nyss igen att logga in, gick inte på förra lösenordet, klickade på glömt lösenord. Nu funkar kontot igen och inläggsräknaren på profilen har hoppat igång igen. 😇 

loke reagerade
SvaraCitera

Mm söndag ^^ de här dagarna man  inte gillade med lärde sig att gilla ❤️ 

Soon at the secret place.. ❤️ 

SvaraCitera

Postad av: @little-traci

Åh jag tänkte hela tiden var positiv var positiv ^^så när jag kom hem så satte på Niki & The Dove på vinyl (på högsta nivå) och kände bara oj Dj ease my mind ^^och det hjälpte faktisktRodnar  Jag kände idag bara ne jag orkar typ mer ^^ varför inte bara accpetra det? jag fattar inte att folk orkar med dramas? sen dra mig i det också..seriöst leave me out of it^^Rodnar

Asså redan där så tänkte jag ne, där rök den kontakten asså.. jag orkar seriöst inte ha massa folk som ger mig dålig energi ^^ så jag sa bara tack och hej.. så ännu två peesoner som jag suddat ut helt..

Men efter Niki & The Dove underbara låt ode to dance floor på vinyl, så? ^^ asså jag fick typ tillbaka min energikälla jag typ förlorat hahah Söt

Så jag följde mitt schema som jag skulle så dagen blev inte så illa (som jag flrst trodde att den skulle bli) så jag tycker dagen har varit rätt så bra ändå..Söt

HjärtaHjärta
little-tracis-saturday-vibezz.jpg

Låter rätt bra att du får bort folk från ditt liv som bara ger dig dålig energi. Låter lite som de skapar onödig drama i ditt liv som inte verkar leda till något bra alls. Bättre att vara med folk som få en att må bra och utvecklas. ❤️ 

Fint att höra att din dag var bra, bättre än du tänkt dig. Jag måste bli bättre på att få mina helger att bli bra. 😛

SvaraCitera

Postad av: @trevlig-snubbe

Postad av: @little-traci

Åh jag tänkte hela tiden var positiv var positiv ^^så när jag kom hem så satte på Niki & The Dove på vinyl (på högsta nivå) och kände bara oj Dj ease my mind ^^och det hjälpte faktisktRodnar  Jag kände idag bara ne jag orkar typ mer ^^ varför inte bara accpetra det? jag fattar inte att folk orkar med dramas? sen dra mig i det också..seriöst leave me out of it^^Rodnar

Asså redan där så tänkte jag ne, där rök den kontakten asså.. jag orkar seriöst inte ha massa folk som ger mig dålig energi ^^ så jag sa bara tack och hej.. så ännu två peesoner som jag suddat ut helt..

Men efter Niki & The Dove underbara låt ode to dance floor på vinyl, så? ^^ asså jag fick typ tillbaka min energikälla jag typ förlorat hahah Söt

Så jag följde mitt schema som jag skulle så dagen blev inte så illa (som jag flrst trodde att den skulle bli) så jag tycker dagen har varit rätt så bra ändå..Söt

HjärtaHjärta
little-tracis-saturday-vibezz.jpg

Låter rätt bra att du får bort folk från ditt liv som bara ger dig dålig energi. Låter lite som de skapar onödig drama i ditt liv som inte verkar leda till något bra alls. Bättre att vara med folk som få en att må bra och utvecklas. ❤️ 

Fint att höra att din dag var bra, bättre än du tänkt dig. Jag måste bli bättre på att få mina helger att bli bra. 😛

Mm ^^ de skapade mycket dramas söt men som tur är så  har jag suddat ut de helt Rodnar nu har man lite trevligare folk man umgås med ^^❤️ jo men jag planerar ju mina dagar, skriver typ scheman m.m ❤️ det gäller att hitta på nåt som man tycker är roligt och spännande .. så bestämmer man sig för att, ja det här det gör jag på söndagar/eller lördagar m.mSöt

Men sen gäller de att gå efter sitt schema man har skrivit typRodnar

^^❤️❤️

SvaraCitera

loke?

SvaraCitera
loke
 loke

SvaraCitera

^^ ❤️ ❤️ 

SvaraCitera

vettefan

SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

De här national hjältarna 😍 

SvaraCitera
loke
 loke

min hund gillar sjögräs

SvaraCitera

min hund gillar hallon

SvaraCitera
loke
 loke

min morfar har just skaffat facebook och nu är han med i vår grupp på messenger och han skickar samma dekaler konstant och skickar emojis flera timmar efter han läst. det är lite gulligt

SvaraCitera
AJS
 AJS

Unpopular opinion, folk borde ha iq test för att skaffa barn så jordens befolkning inte blir mer o mer blåsta

SvaraCitera
AJS
 AJS

Unpopular opinion, folk borde ha iq test för att skaffa barn så jordens befolkning inte blir mer o mer blåsta

SvaraCitera

Oh så många som sagt den närmaste tiden att "jo men sommaren är över" asså nej? sommaren är inte över ^^ 🤨 sommaren har bara börjat ❤️ man har ju en del saker inplanerade nu den närmaste veckan och det ser man fram emot 😎 

Och? det ska vara sol nästa vecka ❤️❤️🍻

Detta inlägg har ändrats 1 år sedan av Little-Traci

SvaraCitera
latest comments