Gick förbi en radio förut, hörde att programledaren sa det är höst nu.
Det är inte höst än. Kan man gå ut när det är ljust ute med t-shirt utan att frysa, då är det sommar enligt mig.
Mm ^^ idag så har det varit fint väder till och från satt ute och gjrode lite kult pyssel
Hade även lite att göra på mitt schema 😌 fick hjälp av Sidney-kopian så jag slapp göra helt själv^^ tycker att söndagar ändå är rätt mysiga dagar..
Jo men det är fortfarande sommratid ^^ och man tar vara på varje sekund❤️ vi skulle ha börjat spela in i juli men sen kom de saker i vägen.. sen så sa vi, jo men vi tar det i början på augusti.. men sen så hände det där tråkiga som gjorde att vi var tvungna att skjuta upp det ännu en gång🤔
Men nu på torsdag så ska vi äntligen börja igen❤️
Och sen att folk klagar på solen? okej visst att du tycker lite för varmt? men det finns saker som DU kan göra åt det right? ^^🤔
Jag brukar alltid säga till folk som klagar.. tänk om solen slutade lysa och inte fanns mer?^^
Yes ^^ filma imorgon 😎
Det ska bli så spännande imorgon.. ^^jag har väntat såå länge på det här och nu äntligen.
Jag förväntar mig en craXy och rolig och spännande dag ^^
Sidney-kopian lovade att han skulle följa med 😉
Mm ^^ det har varit en helt underbar dag idag 😉 asså jag trodde inte september skulle vara så fint och underbart men? jag bara njöt ❤️ ❤️
Besökte bengans med Sidney-Kopian och vi båda hittade två fynd ^^ blev väldigt 🤓 nu tror jag att jag har (nästan) alla ders Lp-skivor? 🤓 men tror det finsn typ en ny versin på den de släppte 1982 ^^ men jag tror det inte är så mycket new wave/syntpop över den lp-skivan.. måste lyssna på innan..
Mitt schema var inte så jättefullt idag.. ^^ men på torsdag & fredag så är det lite mer..
fun fact teater skådespelare brukar ha mikrofoner fast tejpade i pannan för det förstärker och fångar in deras röst mycket bättre, men det ser ut som dom har vårtor i pannan
Mm ^^ asså idag har varit en helt underbar dag..☀️☀️ man kan nästan tro att det är juni/juli? men det stannade där tyvärr.. sen var resten av dagen typ upp och ner..
Men det var mer att jag var så stressad idag ^^ men efter att jag köpte en monster så blev jag lite lugnare 🤓
Sen så var jag på bengans en snabbis och hittade faktiskt ett fynd och inte vilket fynd som helsutan en 80s syntpop/new wave vinyl 😎
Men nästa vecka blir det lite lugnare ❤️
Mm ^^ det har varit underbart de här senaste dagarna.. asså jag har hunnit med mycket bara på de här två dagarna.. visst det har varit mycket ^^ men det har varit spännande från och till kan jag säga.. jag börjar få in mina rutiner igen.. och att göra det man ska göra som står på listan..
Imorgon så ska jag i alla fall ut på stan med Sidney-Kopian och kolla på lite 80s prylar..sen till bengans och kolla lite 😎 om man göra några roliga fynd hehe.. sist vi var där så gjorde både jag och han lite fynd 😉
Men vädret? ^^ja, den ja.. hörde att det ska bli regn imorgon och det förvånar mig INTE kan jag säga.. blir väl så att vi får sitta inne och fika helt enkelt.. 😔
Men? jag hoppas ändå att hela september ska vara soligt och skönt ❤️ 🍒 🍓 🌻 🌼 🌺
följ mig på twitter loke, jag kmr bli bannlyst
Mm ny vecka ^^ nya spännande upptåg 😎 asså förra veckan var helt upp och ner asså jag vet inte äns vad jag var med om? 🤓 det hände så mycket på en gång jag typ hann inte med fatta hehe 🤪
Eller jo jag minns att jag var på bengans och gjorde några fynd med Sidney-Kopian❤️ så minns jag att jag ställde upp på ett litet ävnetyr 😳 vid vårat hemliga ställe.. sen asså vädert har varit helt underbart och det är september månad☀️☀️ man bara njuter och tar vara på solen för snart så går den och lägger sig tills nästa år ^^ 😔
Men jag tycker ändå det har varit en bra sommar ^^ visst den har varit lite crazy från och till 🤓 😎 men man kan ändå säga att jag nöjd..
Imorgon så har jag en del på mitt schema efter skolan men sen ändrade jag okcså då jag skulle varit på stan ^^ men såg att det skulle bli regn så jag ändrade lite ^^ 😦
Mm ^^ söndagen har varit helt underbar asså.. sol hela dagen.. man har typ sutti ute ute på altanen (nästan) hela dgen och skrivit ner massa nya idéer inför nästa vecka som kommer nu..sen gjort lite roligt pyssel.. 🤓
Det typ så en söndag ska vara ^^ jag gillar söndagarna mer och mer vilket jag inte trodde jag skulle göra.. 🤔
Asså jag tar vara på varje bit av solen och värmen❤️❤️
^^☀️☀️
Mm på torsdag (imorgon) så är det dags igen ^^ ❤️ asså vi trodde verkligen inte att det skulle vara så fint fortfarande ^^ men? så blev det så i alla fall och det vi/jag väldigt glada över asså.. ❤️ 🤓 det ska bli sååå kul att vi åker dit igen och filmar och hittar på massa crazy stuff 🤓
Men asså det enda är bara att det inte rengar just den dagen för det blir även typ som en avslutningen på den här sommaren? även om jag hoppas att hela september /oktober blir varmt och skönt..
Man vill ju fortfarande avnjuta de där tidiga frukost morgnarna ❤️
Men idag har varit en väldigt bra dag kan jag säga ^^ 😌
Tycker att mäns mentala hälsa är lika viktiga som alla andra. Det är jättehemskt hur vissa inte kan visa känslor för de anses vara svaga och inte ”manliga” nog
Tycker att mäns mentala hälsa är lika viktiga som alla andra. Det är jättehemskt hur vissa inte kan visa känslor för de anses vara svaga och inte ”manliga” nog