Mm ^^ oktober börjar göra sig tillkänna vilket jag inte gillar.. 😥 jag har ännu inte accepterar det..vilket det kommer ta ett tag.. men asså jag tycker ändå att jag har verkligen tagit vara på den sommaren väldigt mycket måste jag säga.. 😌 sen har man gjort en hel del roligt och spännande också ^^ ❤️
Men nu kommer det kalla/mörka/tråkiga tiden ^^ en del tycker om den här årstiden men jag tcyker verkligen inte om den.. 😪 jag vet asså men jag tycker ens energi typ försvinner lite när den här årstiden kommer? 🤔
Mm ^^ har i alla Halloween att se fram 😳 🤓 🤡 har börjat planera lite dick 🤔
Mm inte långt kvar nu ^^ 🤗 och jag lyckades att övertala vissa om att festa utomhus.. ^^ 😉 om det skulle regna så finns det tak vi kan vara under så vi blir ju inte blöta 🤗
Vi tänkte även göra movie reaction ^^ 🤗 folk har typ frågat när jag ska vaar med igen men asså det måste ju vara en film i min smak`^^ 🤔
Men asså det kommer bli en trevligt på festen och jag ska vara en Räv igen 😉 (även i år har jag gjort kostym och kläder)
Herregud? ^^ bara för att jag umgås med Sidney-kopian så betyder inte vi är kära? jag vet att många tror det men han har en flickvän redan..sen betyder det inte att han inte får ha tjejkompisar? ^^
Sen tycker jag man ska inte lägga sig i andras liv..? vissa har svårt för det 😒
Det är just DÄRFÖR man har förkortat sin kompiskrets, tyvärr asså 😔
Den här dagen har väl varit rätt okej? ^^ har varit på bengans med Sidney-kopian och gjort lite fyd.. 😀
Men vädret kunde ha varit lite bättre? ^^ regn hela dagen 😔 men vi satt på ett trevligt fik efter så tittade ut kände bara att man vill fly till ett varmare ställe? (Australien) ^^ 😌
Men annars så har dagen varit rätt så okej ändå..
^^ ❤️
I miss those days ^^ 😔
Ja asså det hade gått bättre om det hade hade varit lite varmare väder^^ 😔 asså jag saknar sommaren så jävla mycket 😔 de där sena sommarnätterna, äventyren utomhus 😔 inspelningarna..
❤️ ❤️ I miss you dearly😔
Ja ^^ då har man gjort lite fynd hos bengans🥰 även Sidney-kopian gjorde lite fynd ^^ det blev lite 80s syntpop/new wave för min del och lite 80s-90s rock/artrock.. 😎 men hittade inget pyssel som jag tyckte såg intressant ut 🙄
Vi hade tänkt gå till pysselbutiken men asså man kände inte så mycket för att gå på stan med tanke på att det hade snöat.. 😲
Asså vilken chock man fick imorse när jag vaknade? ^^jag kände bara neeej 😔 jag som hade hoppats på att man skulle slippa vintern/och snön 😔
Mm inte så långt kvar nu tills jul ^^
Och så mycket snö, vilket jag inte gillar.. 😔 kan det inte få vaar en grön och varm jul? ^^
Men hoppas det ska försvinna snart ^^
@little-traci Hej ursäkta, men finns det någon möjlighet att få ställa en fråga privat till dig? Eller skicka något meddelande till dig privat på något sätt? Om det är ok!