Aviseringar
Rensa alla

I mina tankar just nu-tråden #2

latest comments

Mm ^^ oktober börjar göra sig tillkänna vilket jag inte gillar.. 😥 jag har ännu inte accepterar det..vilket det kommer ta ett tag.. men asså jag tycker ändå att jag har verkligen tagit vara på den sommaren väldigt mycket måste jag säga.. 😌 sen har man gjort en hel del roligt och spännande också ^^ ❤️ ☀️☀️ 

Men nu kommer det kalla/mörka/tråkiga tiden ^^ en del tycker om den här årstiden men jag tcyker verkligen inte om den.. 😪 jag vet asså men jag tycker ens energi typ försvinner lite när den här årstiden kommer? 🤔

Mm ^^ har i alla Halloween att se fram 😳 🤓 🤡 har börjat planera lite dick 🤔 

SvaraCitera

Mm inte långt kvar nu ^^ 🤗  och jag lyckades att övertala vissa om att festa utomhus.. ^^ 😉 om det skulle regna så finns det tak vi kan vara under så vi blir ju inte blöta 🤗 

Vi tänkte även göra movie reaction ^^ 🤗 folk har typ frågat när jag ska vaar med igen men asså det måste ju vara en film  i min smak`^^ 🤔  

Men asså det kommer bli en trevligt på festen och jag ska vara en Räv igen 😉 (även i år har jag gjort kostym och kläder)

SvaraCitera

In a deep sleep ^^ 😴 

Challe reagerade
SvaraCitera

Herregud? ^^ bara för att jag umgås med Sidney-kopian så betyder inte vi är kära? jag vet att många tror det men han har en flickvän redan..sen betyder det inte att han inte får ha tjejkompisar? ^^

Sen tycker jag man ska inte lägga sig i andras liv..? vissa har svårt för det 😒

Det är just DÄRFÖR man har förkortat sin kompiskrets, tyvärr asså 😔 

SvaraCitera

Den här dagen har väl varit rätt okej? ^^  har varit på bengans med Sidney-kopian och gjort lite fyd.. 😀 

Men vädret kunde ha varit lite bättre? ^^ regn hela dagen 😔 men vi satt på ett trevligt fik efter så tittade ut kände bara att man vill fly till ett varmare ställe? (Australien) ^^ 😌 

Men annars så har dagen varit rätt så okej ändå..

^^ ❤️ 

SvaraCitera

@little-traci hej kan jag se din totar

SvaraCitera

SvaraCitera

I miss those days ^^ 😔 

SvaraCitera

Ja asså det hade gått bättre om det hade hade varit lite varmare  väder^^ 😔  asså jag saknar sommaren så jävla mycket 😔 de där sena sommarnätterna, äventyren utomhus 😔 inspelningarna..

❤️ ❤️ I miss you dearly😔 

SvaraCitera

Ja ^^ då har man gjort lite fynd hos bengans🥰 även Sidney-kopian gjorde lite fynd ^^ det blev lite 80s syntpop/new wave för min del och lite 80s-90s rock/artrock.. 😎  men hittade inget pyssel som jag tyckte såg intressant ut 🙄 

Vi hade tänkt gå till pysselbutiken men asså man kände inte så mycket för att gå på stan med tanke på att det hade snöat.. 😲 

Asså vilken chock man fick imorse när jag vaknade? ^^jag kände bara neeej 😔 jag som hade hoppats på att man skulle slippa vintern/och snön 😔 

SvaraCitera

Mm inte så långt kvar nu tills jul ^^

Och så mycket snö, vilket jag inte gillar.. 😔 kan det inte få vaar en grön och varm jul?  ^^

Men hoppas det ska försvinna snart ^^

SvaraCitera

Dags att regga sig på ny när den gamla är borta ^^

🍾 🍓 

SkeletonGirl reagerade
SvaraCitera

@little-traci Hej ursäkta, men finns det någon möjlighet att få ställa en fråga privat till dig? Eller skicka något meddelande till dig privat på något sätt? Om det är ok!

SvaraCitera
Sebb
 Sebb

Dåligt att dom byte hela skiten

Little-Traci reagerade
SvaraCitera

Verkar som folk har dragit härifrån, då sidan har dött 😌 

SkeletonGirl reagerade
SvaraCitera
latest comments