Det är bra doom. Köpte Black Masses på vinyl när den kom. Fortfarande inte sett bandet live dock.
Så det är såhär klockan åtta ser ut? Hade nästan glömt bort!
haha, damn, hade du kul inatt Chibibbi?
jag trodde första föreläsningen skulle börja efter lunch och såg verkligen fram emot en sovmorgon så ba... 9.15!!! pungvred ockå
Min mobilladdare gick sönder inatt, kaos. Trodde först det var min mobil, det hade varit ännu mer kaos.
ASSÅ
Här är jag
när jag ser på bilderna
ÅÅÅÅH SHIIIIT! JAG SKA SE KNAUSGÅRD, FOLK!!!!! PÅ ONSDAG NÄSTA VECKA KOMMER JAG ÄNTLIGEN ATT SE HONOM IRL!!! JAG SKA ÄNTLIGEN FÅ TRÄFFA MANNEN I MITT LIV
"Jag träffar deprimerade personer dagligen, till och med flera gånger per dag och på dem ser man att de mår dåligt. På dig ser jag ingenting, jag vet inte om du skärmar av det eller om du kanske inte ens har en depression. Du kanske känner men inte visar men av det jag sett och hört verkar du inte deprimerad. Jag ser en glad och målmedveten tjej som är för klok för sitt bästa.
... Du tänker mycket på en gång, det kanske är det som gör att du inte kan slappna av? Såsom jag ser dig är du väldigt intelligent."
ok, hur fan får andra medicin och hjälp? fattar inte hur andra burit sig åt. Mår väl bra då, tack
Ingen som bryr sig om att jag ska få träffa Knausgård??? Seriöst är så pepp